Охин найрах төлөвлөгөө part5

Posted on

Жонгүк: gaihaltai bi uneheer jargaltai bn chamaig margaash neg gazar urih gsn ym

Сэхи / Кай /:haana?……………..

Жонгүк: ******** end margaash 17:00 tsagt uulzay

Сэхи / Кай /: oilgoloo gehdee ******* gedeg chin haranhui bolzoonii garaz biz dee

Жонгүк:hooh chi meddeg ymu? Hehe yul daa bi harin chamd neg ym heleh geed l tegeed gereltei gazar helvel chadahgui ym shig sanagdaad

Сэхи / Кай /:mmmmmm oilgoloo margaash uulzay

Жонгүк:tegey yu hj bn daa

Сэхи / Кай /:oo hiisen ymgui nzudtaigaa altsagnaad l bj bn

Жонгүк:mmm saihan amraarai margaash ert sagsnii temtseentei bolhoor untlaa shu

Сэхи / Кай /:zaz s.a

Ехо-н талаас:

Чэн: юу гэж байна мишээгээд байх чинь?

Кай: намайг болзоонд урьсан

Бүгд: 0.о айн????

Кай: намайг болзоонд урьсан гэж байнааааа

Крис Бэк 2 Кай-г дагзадлаа: мангараа

Кай: ЯААЯАА Л ДАА  БАС ЯАСАН БЭ?? “толгойгоо барих”

Бэк: мангараа чи өөрөө эхэлж болзоонд урихад яадаг байнаа “орилох”

Крис: ямар сайндаа охин хүүхэд тэсхээ болиод өөрөө болзоонд урьж байхав дээ

Лае: чамайг чинь овоо эр хүн юм байх гэсэн чинь

Тао: чи өөрөө болзоонд  урьж байхгүй үхсэнээ хийж байсан юм

Кай: би яг урих гэж байсан чинь Сэхи түрүүлээд хэлчихсэн юм чинь яахын “хошуугаа унжуулах”

Сухо: мангар чи аль дээр гуйж байхгүй дээ онигоо минь

Кай: заза дараа нь би дандаа урьж байна даа

Шүимин: охин юм байж ичихгүй чамайг болзоонд урьж байна гэдэг чинь цаад охин чинь чамд бүр унаж үхэж байгаа юм биш үү “жуумалзах”

Кай: та үнэхээр тэгж бодож байна уу?? “нүд нь сэргэх”

Шүимин: тэгэлгүй яадгын болзоонд урьна гэдэг чинь аймар том зориг ийм зориг гаргаж байнаа гэдэг чинь ухаангүй дуралсаны шинж

Кай: воаааааа миний муужгай ёстой хөөрхөн шүү“дотороо төсөөлөх”

Маргааш нь 17:00 мин ************:

Жонгүкийн талаас:

Би яг цагтаа ирлээ гэтэл түүнийг аль хэдийн ирчихсэн гэж үйлчлэгч хэллээ бидний болзооны газар бол харанхуй болзоо буюу юу ч харагддаггүй тас харанхуй рестаронд байгаа юм би түүндээ сэтгэлээ илчлэхдээ сандрах байх гэж бодсон болхоор ийм газар сонгосон юм……. би уг нь түрүлж ирсэн гэж бодтол тэр минь ирчихсэн байх юм бага зэрэг гайхлаа уг нь эрэгтэй нь хүлээж эмэгтэй нь хоцордог биз дээ

Үйлчлэгч: за орох уу?

Би: хүлээж байгаарай эхлээд та энэ цэцгийг хайртай муужгай чинь өгч байна гээд өгчих дараа нь би ороё

Үйлчлэгч: мм заза хэхэ та нар шиг хүмүүс ийм гэдэгээ бусдаас аль болох нууж амьдардаг байхад та 2 үнэхээр зоригтой юм аа бас ийм романтик

Би: хэхэ энэ чинь нуухаар зүйл биш шүү дээ харин ч бахрахмаар зүйл ш дээ бидний хайр ямар агуу гэдэгийг та ч төсөөлөхгүй байх даа “ярзайх”

Үйлчлэг: тийм байхаа

Би: хүмүүсийн ийм гайхалтай харилцаагаа яагаад нуугаад байдагыг би огт ойлгодоггүй юм би лав энэ дэлхий даяар орилж бүх хүнд хэлмээр санагддаг шүү

Үйлчлэгч: хэ..хэ “худлаа инээх” үнэхээр гайхалтай юмаа

Би: заза түүнийгээ удаан хүлээлгэж болохгүй та хурдхан оруулаад өгчих

Үйлчлэгч: заза та түр эндээ хүлээж байна уу“инээх” яахаараа 2лаа ийм царайлаг юм байж гомо байдаг байна ёстой хармасмаар юмаа ийм гоё залуучууд 2-н 2лаа гомо шүү “амандаа бувтансаар дотошоогоо орлоо”

Кай-н талаас:

Би түүнийгээ хүлээн сууж байлаа

Үйлчлэгч: ноёнтоон таны муужгай чинь таньд өгч байна “цэцэгээ өгөх”

Би: 0.о “би өгсөн зүйлийг нь аваад тэмтрэн үзвэл цэцэг байлаа…..надад яагаад цэцэг өгөөд байгаа юм болоо энэ охины сэтэгхүй бусдаас арай л өөр шүү гэхдээ л надад таалагддаг” миний муужгай ирчихсэн юм уу?

Үйлчлэгч: тийм ээ таны муужгай чинь ирчихсэн

Би: мм за бархан чинь хүлээгээд байна хурдан ирээрэй гээд хэлчих

Үйлчлэгч: заа ойлголоо “цааш явж байхдаа” бархан муужгай гэнэ шүү заваарсан юм хамаг бие арзайчихлаа гаднаас нь хархад ийм гэхээргүй л залуус байсан даа “амандаа бувтнах”

Жонгүкийн талаас:

Би: за яасан өгчихсөн үү?? “инээх” юу гэж байна

Үйлчлэгч: тийм ээ бархан чинь хүлээгээд байна хурдэн ороод ир гэсэн

Би: заза “ярзайх” миний тэвчээргүй охин яаая даа чамайг

Үйлчлэгч: тэр дотор байгаа нь эмэгтэй нь юм уу? 0.о

Би: 0.о тийм эмэгтэй тэгээд юу гэж

Үйлчлэгч: уучлаарай би ганцхан юм асуучих уу?

Би: за 0.о

Үйлчлэгч: таны бархан байна даа

Би: за

Үйлчлэгч: таны нүдэнд яаж ч харсан охин шиг харагддаг уу?

Би: тэгэлгүй яадаг юм түүнээс минь илүү хөөрхөн охин хаана байна “инээх”

Үйлчлэгч: аан тийм байх нээ “ижил хүйстэн залуусыг эрэгтэй хүнийг хайрладаг гэж бодсон чинь эрэгтэй хүнийг эмэгтэй болгож хардаг юм байхдаа үнэхээр гаж юмаа яаж хархаараа эрэгтэй хүнийг охин болгож хардаг байнаа”

Би: заза орох уу даа??

Үйлчлэгч: за надаас бариарай

Би түүнээс барин орлоо тас харанхуй юу харагдахгүй байлаа

Үйлчлэгч: за бархаан муужгай чинь ирлээ “гээд намайг нэг сандалд сулгалаа”

Би: кмм “хоолойгоо засах” сайн уу чамтай уулзхыг ямар их хүссэн гээч “инээх” одоо жоохон сандарч байна юу бархаан надтай үерхээч би чамд маш их хайртай чамтай бичдэг тэр мсжүүд намайг бүр мөсөн чамд дурлуулчихсан чи бид 2-н сонирхол үнэхээр алилхан би анх удаагаа л надтай ийм адилхан сонирхолтой охинтой таарч байна “Кай-н гарнаас атгах” “энэ ямар сонин эрэгтэй хүн шиг гартай юм бэ?? заза миний хайр ямар гартай байх нь хамаагүй би байгаагаар нь хайрладаг”

Кай: “энэ одоо юун эрэгтэй хүн бэ бас Сэхи бид 2-н мсж-г яаж мэдэж байдаг билээ сонин юм аа гэхдээ энэ хоолой нэг л мэддэг хоолой шиг сонсогдоод байх юм за байз хэн билээ??? …………. Жонгүк өөөөө н***** гэж  Жонгүк байна ш дээ энэ энд юу хийж байгаа юм болоо” Ж..Жонгүк

Би: “юун эрэгтэй хүний хоолой вэ???”  0.o

Кай гараа татаад: чи Жонгүк мөн үү???

Би: Кай!!!!!!!!!!!

Бид 2 зэрэг: чи энд юу хийж байгаа юм????? “орилох”

1 thoughts on “Охин найрах төлөвлөгөө part5

    Exo xiumin said:
    5 сар 31, 2015 10:49 am орчимд

    yoo yasan weguun be bar muur gl………………….goy boljee

    Таалагдсан

Сэтгэгдэл бичих