# Дарангуйлагч # [oneshot]

Posted on

Намайг Ким Сожин гэдэг. Их сургуулиа төгсөөд удаагүй би ажилын зар эргүүлэн сууна. Гэтэл нарийн бичиг шагаруулж авна гэсэн зар байв бүр ямар компани байсан гээч  солонгосын хамгийн нэр хүндтэй шилдэг 10 компани нэг болох “QM” группд шүү энэ бол тэнгэрээс олгож байгаа боломж гэлтэй……….

Би ч зар тависан утасруу залгалаа учир нь тавьсан шаардлага нь нилээд боломжийн өөр албан байгуулга шиг тэндэн жил ажилсан туршлаг нтр гэдэг тэнэг зүйл байхгүй байсан юм.

Утас дуудсаар:

………..: байна “QM” группын хүний нөөцний менежер Ан Хэри сонсож байна

Би: сайн байна уу? зарын дагуу ярьж байна нарийн бичиг шалгаруулж авна гэсэн байсан

Ан Хэри: аан тийм та ажилд орхыг хүссэн юм уу?

Би: тиймээ тавьсан шаардлагыг чинь уншсан тэгээд л….би харин их сургуулиа л төгссөн өмнө нь ажиллаж байгаагүй энэ нь зүгээр үү?

Ан Хэри: тиймээ та маргааш 10 цагт манай компани дээр ирэн ярилцлаганд ороорой

Би: ойлголоо

Би ч бөөн баяр ажилтай болох магдлалтай байгаа болхоор маргааш өмсөж явах  хувцасаа бэлдэн индүүдэж тавиад хэлэх үг өөрийгөө хэрхэн танилцуулах зэргээ ч бас өдөржин бэлдлээ гэрийнхэндээ ярилцлаганд орж байгаагаа огт хэлээгүй тэнцэхгүй бол урам нь хугарах байх харин тэнцчих юм бол гэнэтийн бэлэг болно шүү дээ. Маш их сандарч байна тийм том компани юм чинь аймар олон хүн шалгуулах байхдаа надаас ч мундаг мундаг хүмүүс байна байх гэж бодхоор л сандраад байгаа юм гэхдээ зүгээрэй би чадна гэж өөрийгөө зоригжуулж байгаад унтлаа……..

Өглөө 7 цагт босон цайгаа уугаад үс гэзгээ янзлан нүүрээ хөнгөхөн будлаа хэтэрхий будмал байж болохгүй анхны сэтгэгдэл гэдэг маш чухал зүйл байдаг болхоор анхнаасаа л тэдэнд дажгүй харагдах хэрэгтэй гэж бодон хэрэндээ л их бэлдлээ………..

9:30 мин би аль эрт компани урд ирчихсэн байлаа дотогшоогоо орон нарийн бичгийн ярилцлаганд орно гэсэн чинь гайхаад л хараад байх юм үүдэнд байсан хамгаалагч юунд нь тэгж их гайхдаг байнаа…………

Хэри менежерийн өрөө 24 давхарт байдаг гэсэн болхоор 24 давхарыг зорилоо гэтэл тэр давхарт ажиллаа хийж байгаа ажилчидаас өөр хэн ч байдаггүй надтай адилхан ажилд орох гэж байгаа хүн байхгүй юм байхдаа гэж бодон гайхан эргэн тойрноо харна……. гэхдээ би чинь цагаасаа эрт ирчихсэн шүү дээ тэрнээс биш надаас өөр хүнгүй байх боломжгүй тэд яг цагтаа л ирэх байх гэж бодсоор………….

  ………….: өөрөө юун хүн билээ

Би: сайн байна уу? “бөхийх” би нөгөө нарийн бичгийн яр”үг таслах”

…………..: аан ойлголоо би нөгөө чамтай утсаар ярьсан Хэри байна

Би: аан тийм үү сайн байна уу “дахин бөхийх”

Хэри: сайн сайн өрөөнд орж  ярилцая

Би: за гэхдээ өөр хүн ирэхгүй юм уу?

Хэри: тиймээ өөр хүн байхгүй

Би: заза 0.О

Өрөөн дотор:

Хэри: за суучих нэр хэн билээ

Би: Ким Сожин

Хэри: ойлголоо чиний орох ажил бол манай ерөнхйи захирлын нарийн бичиг байгаа энэ “нэг цаас өгөх” чиний юу хийх тухай бичсэн байгаа бас чиний сарын цалин ***********

Би: 0.О “эээ бурхан минь ямар нарийн бичгийн цалин гэхээрэй муухан компани захилын цалингаас ч өндөр байдаг байнаа”

Хэри: за тэгээд зөвшөөрч байна уу?

Би: 0.О т..тиймээ намайг шууд ажилд авч байгаа юм уу?

Хэри: тиймээ авчихлаа аан би гэж мангар толгой хамгийн чухал юмаа мартчихсан байна

Би: юуг???

Хэри: хэдийгээр нарийн бичгийн хийх ажил гэж цаанаасаа заагдсан ажил байдаг ч гэсэн чи ийм өндөр цалин авч байгаагынхаа хариуд захирлын хүссэн бүгдийг хийх ёстой шөнө дунд ч байсан хамаагүй тэр чамаас хүсэх юм бол чи хүслийг нь биелүүлэх ёстой

Би: я..ямар хүсэл арай “энгэрээ дарах”

Хэри: ХАХАХА  за яалаа гэж дээ манай компани ямар эмсийн хүрээлэн биш юу гэж тийм зүйл хүсэж байхав дээ хаха зүгээр л манай захирал маш завгүй хүн болхоор шөнө дунд ч хамаагүй томилолт янз бүрийн уулзалт арга хэмжээнд явдаг юм тэр бүрт нь чи хамт явах ёстой л гэж хэлж байхгүй юу

Би: аан тийм байсан юм уу хэхэ болноо болно зөвшөөрч байна

Хэри: за сайн байна тэгвэл манай компанид тавтай морил “гар бариад гэрээгээ өглөө”

Би ч бөөн баяр гэрээнд гарын үсэг зурлаа

Би: танид маш их баярлалаа “дахин дахин бөхийх”

Хэри: зүгээр дээ чи дараа 7 хоногоос ажилдаа орж болно захирал одоохондоо японд байгаа  болхоор чиний хэрэг байхгүй дараа 7 хоногын 1 дэхь өдрөөс яг өглөө 8 цаг гэхэд 30 давхарт захирлын өрөөний үүдэнд гозойж байх ёстой шүү манай захирал цаг их баримталдаг бас жоохон яхир зантай хүн л дээ

Би: ойлголоо

Хэри: одоо хамтдаа явж өрөөг чинь үзүүлэе тэгээд 1 дэхь хүртэл сайхан амраад ав ажил чинь эхлэх юм бол их л завгүй болох байх шүү

Би: ойлголоо “нүүр дүүрэн инээх”

Би ч Хэри эгчийг даган өрөөгөө үзчихээд гэртэй харилаа Хэри эгч их гоё ааштай эгч байна лээ

Орой нь гэртэй дуу аялан амттай хоол бэлднэ аав ээжийгээ ажиллаасаа ирхэд нь хэлэх гайхалтай мэдээтэй болхоор ………… төд удалгүй газар дээрх ганц дүү минь ирлээ

Сохэ: эгчээ турж үхлээ хоолоо хийсэн үү

Би: сайн уу ч байхгүй шүү муу золиг чинь “гараа далайх”

Сохэ: за төгсөн ангийн дүү чинь олон хичээлийн давтлага гэсээр байтал шалгалтнаасаа өмнө чад хийх нь байна хоол байна уу?

Би: удахгүй боллоо

Сохи: хөөх пицца хийж байгаа юм уу? воооаааа өнөөдөр ямар нэгэн баяр юм уу манай залхуу эгч гараа гарган нэг ч биш бүр 3 төрлийн пицца хийж байх чинь

Би: эгчийгээ юу гэнээ чи “толгойруу нь тонших”

Би:Хувцасаа солиод гараад ир аав ээж бараг ирж байгаа байх хоол ч болж байна

Аав ээж ирж би ч шинэхэн ажилтай болсон сайхан мэдээгээ дуулгаж гэрийнхэн бөөн баяр ээж бүр уйлсан гээд л бод …………. одоо л нэг юм аав ээжийнхээ ачыг бага ч гэсэн хариулж байх шиг байна.

                                                                      ~~~~

Өнөөдөр бол бүтэн сайн маргааш ажиллын эхний өдөр болхоор маш их ач холбогдол өгч өөрийгөө сайн бэлдлээ…………

Өглөө 6 цагт босон усанд ороод цайгаа уугаад 7:40 болж байхад ажил дээрээ ирлээ нилээд эрт ирчихсэн болхоор өрөөгөө жоохон янзлангаа шинэхэн захирлаа ямаршуу хүн байдаг бол гэж дотороо төсөөлөн инээд алдсаар… адаар ааштай гэсэн.Түрүүн хүмүүсийн яриаг хальт сонсохнээ манай захирал нилээд хатуу хүн бололтой хаа сайгүй л намайг өрөвдсөн хүмүүс энэ муу охин яандаа ч гэх шиг бараг л үхэлрүүгээ явж байна ухааны юм ярих юм байна лээ тиймээс манай захирал нэг тийм ширүүн харцтай халзан толгойтой 40-50 насны хөгшин хүн байдаг байх гэсэн төсөөлөл толгойд минь өөрийн эрхгүй бууна………….

Төд удалгүй дундаж нуруутай үнэхээрийн ширүүн харцтай гэхдээ арай дэндүү царайлаг бас нас нь ч гэсэн миний л үе байх гэмээр ах байлаа гэхэд л 3,4-с яасан ч хэтэрхээргүй байх гэмээр залуу орж ирлээ….. мэдээж өөртөө ийм итгэлтэй хаалга тас хийтэл савлан орж ирээд их зантай нь аргагүй надруу муухай харж байхыг бодвол энэ яалт ч үгүй манай захирал байх………

………..: чи хэн бэ???

Би: сайн байна уу? “бөхийх” шинэ нарийн бичиг чинь байна

……….: ойлголоо надад чихэргүй хар кофе мөн энэ сарын тайлан тооцоо яг 5 минутын дараа “цагаа харах” би цаг барьдаггүй хүмүүсд дургүй шүү яг 5 минут “гэж хэлчихээд өрөөлүүгээ орчихлоо”

Би: 0.О “ямар хүн гэхээрэй мэндийн ч зөрөөгүй ийм балиар ааштай байдаг байнаа”

Би ч хурдхан кофег нь аягалаад сарын тайлангаа аваад өрөөнийх нь хаалыг цохилоо

………..: за

Би: энэ “гээд ширээн дээр нь тавиад” өөр зүйл хэрэггүй бол би гарая даа “бөхийх”

…………: 5 мин 38 сек

Би: юу???

………..: би чамд яг 5 минут гэж хэлсэн гэтэл чи 5 минут 38 секунт боллоо энэ 38 секунтэд чи өөр ажил хйиж байх ёстой байсан юм цагаа барьж сур “гээд аймар муухай харлаа”

Би: 0.О ойлголоо “бөхийх”

Өрөөний гадаа:

Би: өөөөөө бурхан минь ямар гээчийн хүн бэ??? Ду Кёнсүү гэдэг байх нь ээ “ширээн дээр нь байх нэрийг харж байж л захирлынхаа нэрийг мэддэг боллоо ийм аймар муухай ааштай хүн гэж байдгаа ёстой гайхмаар юм”

                                                                  ~~~~~

Шөнө дунд сайхан утаж байтал утас дуугарлаа…………

Би: байна уу? “шал нойрмог”

Кёнсүү:  30 минутын дараа манай гэрт “утасаа таслах”

Би: за… манайхаас танайх хүртэл цаг гаран явна шүү дээ

Би ямар шидтэн биш дээ нисэж очих юм уу хаашаа юм ……….. гоё сайхан хувцас өмсөж байх цаг алга шууд унтлагын даашинз  дээрээ куртик өмсөөд түрүүвч машины түлхүүр утасаа аван захирлын гэрлүү хурдаллаа……………. би энэ аймшигтай дарангуйлагчын доор ажиллаад аль хэдийн 2 жил болчихсон байна өндөр цалинтай тулдаал түүний аашыг тэвчиж байна цалин сайн авдаг болхоор аав ээжийнхээ мөрөөдөл болох ганнам дүүрэгт байр авч өгсөн аав ээж дүү 3 шинэ байрандаа амьдарч байгаа би харин хуйчин гэртэй үлдсэн………… бас унах унаатай миний насны эмэгтэйд энэ бол гайхалтай том амжилт би ч сэтгэл хангалуун байгаа даанч захирлынхаа ааш занг тэвчих л хамгийн хэцүү дээ анхныхаа  жил бол амиа хоролмоор л санагддаг байсан одоо ч харьцангуй дасч дээ анх намайг яагаад тийм дуртай авсныг сүүлд нь л мэдсэн ажилд орсон хүн бүр сар ч бололгүй зугтаадаг болхоор л над шиг ороё гээд юу ч мэдэхгүй хөөрч яваа залуу охиныг бөөн баяр болгож хүлээн авсан байна лээ……….. одоо ингээд 2 жил болсон гэхэд хүмүүс намайг бараг шүтдэг шүү тийм аймар дарангуйлагчтай 730 хэдэн хоног байсан байна шүү дээ хааяа би ч өөрийгөө шүтдэг………….

Шөнө дунд тулдаа л гайгүй байгаа болхоос хот дотор 100 гаран км/ц хурдлана гэдэг бол жинхэнэ солиорол маргааш гэхэд торгуулын хуудас зоолттой ирнэ гэдийг мэдэж байлаа…….

“Хаалганы хонх дарах”

Кёнсүү хаалга нээгээд: сайн байна одоо л цаг барьдаг болж байна “гээд цаашаа яваад өглөө”

Энэ үнэхээр сонин залуу ийм том харшид гав ганцаараа амьдардаг бас дээрээс нь хүн бүртэй аймар муухай харцдаг амьдралдаа нэг ч удаа инээж үзүүгүй гэдэгт итгэлтэй байна……

Би: ямар хэргээр дуудсан юм?

Кёнсүү намайг дагуулан хувцасны өрөөндөө орлоо

Кёнсүү: энэ 2 зангианы алийг маргааш зүүх вэ? Том хуралтайг чи ч мэдэж байгаа биз дээ

Би: энийг нь “заах.” Өөр ямар хэргээр………….. “ганцхан энэ тэнэг зангиаг сонгуулах гэж арай дуудаагүй байлгүй дээ гэж бодож дуусаагүй байтал”

Кёнсүү: өөр зүйл байхгүй ээ сонголт хийж өгсөнд баярлалаа одоо явж болно

Би: за “бөхийх…………… ААААААААААААААА хэдэн саяар нь цалин өгдөггүй байсан бол нүүрэн дундуур нь ганц сайн дэлсээд авахсан”

                                                                  ~~~~~

Кёнсүү: чи 1 минут 39 сек хоцорлоо

Би: уучлаарай харин таныг сайхан хувцаслаж ирээрэй гээд байхаар чинь л …….

Кёнсүү: миний буруу гэх гээд байгаа юм уу? “нүүрнийхээ хамаг арьсыг үрчийлгэх”

Би: ҮГҮЙ ЭЭ үгүй яалаа гэж бүгд миний буруу “гараа савчих”

Кёнсүү: дагаад яв

Би: за “хорвоо гэж мөнгөтэй нь мөнгөгүйгээ дарлах юм даа”

Нилээд томоохон үдэшлэг бөгөөд энд үдэшлэгт солонгос төдийгүй азийн нөлөө бүхий хүмүүс хүрэлцэн иржээ…………  мэдээж би  өөрийн үүргээ гүйцэтгэн Кёнсүүтэй ирж мэндэлж байгаа хүмүүсийн тухай товч мэдээллийг түүнд хэлж өгнө харин тэр нөгөө хүмүүсийг угын сайн танидаг мэт сүртэй нь аргагүй мэндлэнэ…………баячуудаа гэж бүгд л нүүрэн дээрээ инээж ойр дотно мэт харагдах боловч яг үнэндээ хэн нь ч хэнийгээ танихгүй өрөвдөлтэй ч хүмүүс шүү……..

Кёнсүү түншүүдтэйгээ уулзаж би хийх зүйлгүй танхимаас гаран агаар амьсгалан зогссоор…..гэтэл нэг том биетэй гадаад залуу ирэн гар хөлнөөс чангаагаад явуулдаггүй. Би ч тавиулах гээд дийлэхгүй байлаа…….. ямар туслаарай гэж орилолтой нь биш

…………: за сайхан бүсгүй минь юундаа ичээд байгаа юм өнөө шөнийг хамтдаа зугаатай өнгөрөөе тэгэх үү “намайг тэврэх”

Би ч түүнийг өөрөөсөө түлхэх гэж хичээн тийчигнэж байтал нэг хүн нөгөө залууг татаж надаас холдуулаад хоёр гурав жинтэйхэн шиг цохиод авлаа………… би ч ямар буянтай хүн нь гэхээрэй гээд л хартад манай дарангуйлагч 0.О

Кёнсүү: эмэгтэй хүнтэй яаж харьцаж байгаа чинь энэ үү? “нөгөө залууруу мөнгө шидээд” гомдолгүй гэж найдая

Би: 0.О

Кёнсүү: явцагаая ядарж байна уу? “гарнаас минь хөтлөн явлаа”

                                                                   ~~~~~

Нарны хурц туяа нүдэн дээр тусч нойрноос минь сэрээчихлээ………. би ч дургүйхэн босоод цаг хартал 11 цаг ЭЭЭ БУРХАН МИНЬ ӨНӨӨДӨР МИНИЙ ҮХЭХ ӨДӨР БАЙХАА……….. тэгээд босох гэтэл би дотоожноос өөр хувцасгүй 0.О…………. тэгээд эргэн тойрноо хартал 0.О…. 0.О Кёнсүүгийн гэрт бүр түүний орон дотор шүү

Би: 0.О ………………

Кёнсүү: сэрчихсэн үү?

Би хурдхан хөнжил аван энгэрээ хаагаад: т…тэглээ

Кёнсүү: хаах хэрэггүй дээ би өчигдөг хангалтай харсан бүр барьсан

Би: 0.О “ ХАРСАН………….БАРЬСАН”??????????????? б…бид нөгөө юу яачихсан юм уу?

Кёнсүү: үгүй ээ

Би: ёооё тийм байлгүй дээ гэхдээ яаж харсан бас барьсан……… тэгээд би ийм байдалтай 0.О

Кёнсүү: санахгүй байгаа юм уу?

Өчигдөр болсон явдал:

Зохиолчын талаас:

Та 2 бас л уулзалтанд хамт оролцчихоод харих гэж байлаа уулзалт гэхээсэй илүү үдэшлэг байсан юм чи нилээд уугаад халчихсан байв. Кёнсүүг хүлээж залхсандаа тэр шүү дээ маш амттай дарсаар үйлчилж байсан болхоор чи ч нилээд хэдэн худага дарс уугаад амьжсан байв…….

Кёнсүү: явая

Сожин: хөөх Ду Кёнсүү чи энд юу хийж байгаа юм бас уух гэж ирсэн юм уу? “хуруугаараа чичлэх”

Кёнсүү: чи согтчихсон юм уу? “ууртайхан” явая

Сожин: үгүй ээ чи явмаар байгаа бол өөрөө яв би лав уулаа

Кёнсүү: инээдтэй биш байна шүү “чамайг шууд гар дээрээ өргөөд машинруугаа явлаа ”

Харин чи/Сожин/ Кёнсүүгийн хүзүүгээр тэврэн нүүрээ хүзүүнд нь наана………. машин дотор орж ирэн…….

Кёнсүү: гэрийнхээ хаягаа хэл

Сожин: би яаж мэдхийн чи миний захирал биз дээ………… чи л мэдэж байх ёстой за юу бүлтээкээ “Кёнүүгын хацарлуу зөөлөн алгадах”

Кёнсүү: маяглаад байлгүй хаягаа хэл

Сожин: МЭДЭХГҮЙ ГЭЖ ХЭЛСЭН БИЗ ДЭЭ ЧИ ӨӨРӨӨ ОЛООД ОЧИХГҮЙ ЮУ “Кёнсүүрүү харж инээмсэглээд ” чи адгын ааштай л болхоос дажгүй залуу шүү “агаарын үнсэлт ”

Кёнсүү: заза манайд очиж хоноорой маргааш олон юм ярихгүй шүү

Сожин: тэр мэдээж би чамд хэлэх гээд бэлдчихсэн хэдэн үг байгаа өнөөдөр чамд хэлнээ

Кёнсүү:  тэгээрэй

Кёнсүүгын гэрт:

Сожин: хөөе Ду Кёнсүү хатуухан юм аваад ирээч ууж зориг ороод хэлэх үг байна

1 цагын дараа:

Сожин: ЭЭЭ КЁНСҮҮ ЧИ ӨӨДГҮЙ АМЬТАН ШҮҮ ДЭЭ МУУ ХӨГИЙН ДАРАНГУЙЛАГЧ МАНАЙ КОМПАНИ БҮХ АЖИЛЧИД ЧАМД ДУРГҮЙ ЗА………………. “өөрлүүгээ заах” ГЭХДЭЭ НАДАД БОЛ ДУРТАЙ ШҮҮ “малийх”

Кёнсүү: ………..

Сожин: ГЭХДЭЭ ДЭЭР ХЭЗЭЭ БИЛЭЭ НӨГӨӨ ГАДААД ЗАЛУУГ ЦОХИЖ УНАГААХ ҮЕД ЧИНЬ ЧАМД БАРАГ ДУРАЛСАН ШҮҮҮҮҮҮ “энгэрт нь наалдах”  ЧИ ҮНЭХЭЭР COOL ХАРАГДАЖ БАЙСАН 😀

Кёнсүү:………….

Сожин: ЧИ ОДОО АЖИЛЛААС ӨӨР ЮМ МЭДДЭГГҮЙ ЮМ УУ? ДЭЛХИЙ ДЭЭР ЧИНЬ АЖИЛЛААС ӨӨР ӨЧНӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨН САЙХАН ЗҮЙЛС БАЙНА ЖИШЭЭ НЬ БИ “өөрлүүгээ заах” хичнээн хөөрхөн сайхан биетэй бүсгүй байна харж байгаа биз дээ

Кёнсүү: тиймээ харж байна “жуумалзах”

Сожин: яасан бэ ?? итгэхгүй байгаа юм уу? би чамд үзүүлэе за харж бай “гээд босон хөгжим асаагаад хөгжимийн аянд үнэхээр эвлэгхэн бас дур булаам хөдөлсөөр бүжиглэх бөгөөд хувцасаа нэг нэгээр нь тайлж эхэллээ хамгийн сүүлд дотоожтойгоо үлдээд Кёнсүүгийн өвөр дээр өөдөөс нь харан суугаа” таалагдаж байна уу? “чихэнд нь шивнэх”

Кёнсүү: чи согтсон байна

Сожин: би өмнө нь эр хүний өмнө ингэж тайчиж байгаагүй л дээ зүгээр л чамайг ажиллаас өөр юм мэддэггүй мангар болхоор чинь ганцхан удаа үзүүлж байгаа юм “гээд Кёнсүүгын гарыг өөрийн хөхөн дээрээ тавиад уруулыг нь шуналтай нь аргагүй озон үнсэж эхэллээ”

Кёнсүү ч эр хүн болхоор яаж татгалзах билээ өөдөөс нь үнсэн хөхнөөс нь базна………. Сожиныг өргөн үнсэлцэж явсаар орон дээрээ авч ирэн түүний үнссээр…………. гэвч түүнээс холдлоо…..

Сожин: яасан бэ? хүсэхгүй байгаа юм уу?

Кёнсүү: үгүй дээ галзууртлаа их хүсэж байна гэхдээ чи согтсон байна ийм байдалтай байхад чинь би чамайг ашиглаж чадахгүй  ээ “гээд  Сожиныг тэврэн хэвтээд дуу дуулж эхэллээ төд удалгүй Сожин гүн нойронд автжээ”

Болсон явдал төгсөв.

Кёнсүү: ийм л зүйл болсон

Би:  уучлаарай бүгд миний буруу уучлаарай “орноосоо босон дахин дахин бөхийсөөр би үнэхээр ичиж байна ”

Кёнсүү: зүгээр дээ ийм юм байх би олон юм бодохгүй өнөөдөр л чамайг амрааж байгаа болхоор маргаашнаас яг цагтаа”үг таслах”

Би: ойлголоо 😀

Кёнсүү: толгой чинь өвдөж байна уу? цутан хийсэн идээд үз дээ “хэмээн анх удаагаа инээмсэглэлээ”

10394118_630217910445395_4316996519356314688_n

Би: за баярлалаа 0.О

                                                                             ~~~~

Миний талаас:

Үнэхээр ичмээр байсан ч энэ явдлаас хойш бид илүү дотно болсон илүү чөлөөтэй бие биетэйгээ харьцдаг болж саяхнаас үерхэж эхэлсэн гэхдээ үүнийг хэн ч мэдээгүй байгаа нууцаар үерхэж байгаа гэхүү дээ

Кёнсүү: Ким нарийн бичигээ ороод ирээч

Би: за

Кёнсүүгийн өрөөнд:

Би: намайг дуудсан уу?

Кёнсүү: тиймээ “гээд босч ирэн хаалга түгжээд” санасан шүү хайраа “бэлхүүсээр минь тэврэн уруул дээр минь үнслээ”

Би: ажил дээр байхад чинь “түлхэх”

Кёнсүү: мм өнөөдөр нэг ч үнссэнгүй “хошуугаа унжуулах”

Би: эрх гэдэг нь “уруул дээр нь үнсэх”

Сарака Эксо- Ээл-дээ зориулсан 1шот орлоо төрсөн өрдийн мэнд хүргэе сайхан баярлаарай ❤

12 thoughts on “# Дарангуйлагч # [oneshot]

    mongoljin said:
    7 сар 24, 2015 12:20 pm орчимд

    yasan huurhun yum bee

    Liked by 1 person

    Exo xiumin said:
    7 сар 24, 2015 12:24 pm орчимд

    🙂 ystoi goy boljee utga sanaa ni ch gesen uneheer gaihaltai 🙂

    Liked by 1 person

    bubu said:
    7 сар 24, 2015 1:23 pm орчимд

    Goy boljee 💖 💖

    Liked by 1 person

    moonjiaee said:
    7 сар 24, 2015 2:27 pm орчимд

    Kkkkk кёнсүүяа *-*

    Liked by 1 person

    byun baekhyun said:
    7 сар 24, 2015 3:48 pm орчимд

    Аааааааа яагаад ийм өхөөрдөм юм бээээ ❤ ❤ нүдэнд бүр төсөөлөгдөөд байхын маа . Төрсөн өдрөөрөө oneshot бэлгэнд авч байгаа хүмүүст атаархаж байна шүү. Минийх хаа байсын 2-р сард ш дээ :'

    Liked by 1 person

    mineforeverever said:
    7 сар 24, 2015 4:21 pm орчимд

    wow unhr hoorhon blje zohiol nairuulga n ch estoi sn blsn bn shuu

    Liked by 1 person

    Нанами ^•^ said:
    7 сар 24, 2015 11:38 pm орчимд

    Ваааав үүгоё ❤

    Liked by 1 person

    d.o said:
    7 сар 25, 2015 5:36 am орчимд

    Bayrlalaaa adminaa tandaa zondoo gke ohuuleg oruuldg t bayrlalaa bvvr nulims goojloo torson odroo martagdaxaargui go oguuleg unshlaa *boxiix*

    Liked by 1 person

    Minniehen said:
    7 сар 25, 2015 6:39 am орчимд

    Goy blson bn shuu manai Baekhee huurhun shu 😀

    Liked by 1 person

    Хулан said:
    7 сар 25, 2015 10:13 am орчимд

    Хха Сожин алаад өгчээ :p

    Liked by 1 person

    •ЧАНДАГА• said:
    8 сар 13, 2015 10:40 pm орчимд

Сэтгэгдэл бичих