Хувь заяаны сахиус [oneshot]

Posted on

😀 . 😀

                                                     ~OXEXO~Baekee~

Эмээ: нархан минь бялуу болчихлоо

Би: ЗА ЭМЭЭ ОДОО ОЧИЛОО

би эмээгийнхээ гэрт анх удаа ирж байгаа минь энэ аавынхаа аав ээж буюу аавын талын эмээ өвөөтэйгээ дотно өссөн болхоос биш ээжийн ээж буюу нөгөө эмээтэйгээ тийм ч дотно байгаагүй учир нь тэр шулам гэдэг билүү нөгөө гараараа дүүрэн бөгж зүүсэн загалмай таван хошуу гээд л янз бүрийн зүйлтэй рок юм шиг стилтэй далдыг хардаг хүмүүс байдагдаа яг тэр чинь шүү дээ. Манай ээжийн ээж зөн билэгч удам дамжссан шулам харин ээж минь зүгээр хүн л дээ.

Намайг бага байхын л эмээ маань лаа асууж хараал чатга хийдэг эсвэл янз бүрийн сонин зүйлс зурж хүмүүсийн ирээдүйг хардаг байсан сан. Бас өмссөн хувцас зүүсэн зүүлт гээд л энэ бүгд нь намайг айлгаад байдаг байсан болхоор би энэ эмээтэйгээ тийм ч дотно биш өссөн.

 Гал тогоонд:

Эмээ: хонгор минь их сургуулийн амьдрал ямархуу байна даа

Би: дажгүй шүү

Эмээ: эмээ нь чамд нэг зүйл өгөх гэж дуудсан юм

Би: юу?

Эмээ санаа алдаад: бяцхан охиноо бусдад өгөх цаг нь болсон бололтой гээд халааснаасаа бага зэргийн сонин дээр үеийн гэмээр хийцтэй хүзүүний зүүлт гаргаж ирлээ

Би: энэ юу юм?

Эмээ: энэ бол чиний хувь заяаны зүүлт яг энэ зүүлтны бугуйвч нь өөр нэгэн хүнд байх ёстой тэр бол чиний ирээдүйн нөхөр

Би: 0.О юу?? Нөхөрөө??

Эмээ: тиймээ миний онгод тэнгэр сахиус минь чиний ирээдүйн хань чамтай маш ойрхон байгаа тухай зүүдэнд минь ирэн шивэнсэн юм тиймээс энэ олон жилийн турш чиний өмнөөс хадгалж хамгаалж байсан энэ зүүлтийг өгхөөр шийдсэн юм

 Би: 0.О “бас юун заяаны хань вэ? Энэ эмээ нээрээ үнэхээр сонин хүн шүү”

Эмээ: охин минь одоо чи өөрөө хувьзаяагаа удирдах боллоо гэсээр гарт минь нөгөө зүүлтыг атгууллаа

Би: 0.О заза юу ч бодолгүй нөгөө зүүлтийг аван хүзүүндээ зүүчихлээ

Эмээ: аан тийм нэг зүйл хэлэхээ мартчихсан байна наад зүүлт чинь өөрийн хос бугуйвчтайгаа ойртох үед  хувь заяаны нууц зангилаагаар уягдаж хайр сэтгэлээр л тайлагддаг гэдгийг санаарай

Би: ойлголоо “ямар зөгнөлт кино биш дээ хайр сэтгэлээр таалагддаг гэнэ үү? хэхэ”

Би ч аралтын өдрөөр эмээтэй хамт байж байгаад гэртэй ирлээ

Маргааш нэг дэхь өдөр Ду профессорын лекцтэй тул яасан ч хоцорч болохгүй

Ду Кёнсүү профессор бол манай сургуулийн хамгийн залуу  профессор одоо дүнгэж  26 настай хэрнээ профессор болж чадсан мундаг залуу гэвч ааш гэж авах юм байхгүй дээ харин ч нэг. ялангуяа надад ёстой дургүй намайг хархаараа л хамаг нүүрээ үрчийлгээд чамайг ална даа гэж байгаа юм шиг л сонин хараад байдаг юм. Болдог бол Ду профессорын хичээлийг өөр хүнээр заалгамаар багшаа сольчихмоор л байдаг юм даан ч тэгэж болохгүй тэр миний сонгосон мэрэгжилийн гол хичээлийн ганц сайн багш. Манай мэрэгжилийн бусад багш нь мөнгө авч дүн гаргах эсвэл хамт хонож бариад дүнгээ гаргадаг хүүхэмсэг байгш нар байдаг юм. Ядаж байхад бүгд эрэгтэй шүү ёстой дургүй хүрмээр нөгөө талаасаа би илүү азгүй юм шиг байгаа юмаа.

Өглөө 8:00 минут лекцын танхимын хаалгыг нээтэл гай болж нөгөө Ду профессор чинь яг өөдөөс муухай хараад зогсож байдаг юм даа

Би: сайн байна уу? “бөхийх”

Ду  профессор: И Жэхи гуай та яагаад байнга хоцорч дургүй хүргэж байдаг юм? Өнөөдөр бас яагаад хоцорчихвоо ? Өөдөөс муухай харан зогсоно

Би:нө..нөгөө бие даалтаа хйигээд л  уучлаарай профессороо уучлаарай “дахин дахин бөхийсөөр хойшоо суулаа”

Ду профессор: И Жэхи хичээл тараад миний өрөөнд ирж бие даалтаа шалгуулаарай

Би: -_- “би яагаад ийм азгүй байдаг байнаа уг нь яг цагтаа ирсэн шүү дээ 8:00 цагт даанч энэ муу ааш муут өөрөө л ирсэн бол цаг хэд болж байсан ч хамаагүй хичээлээ эхэлчихдэг болхоор хэдий цагтайй ирсэн ч дахиад л хоцорсон нэр зүүчихлээ”

Муу тэнэг профессорын дургүй хүрмээр тэнэг лекц арай гэж нэг юм дууслаа

Ду профессор: за лекц дууслаа бие даалтуулаа нөгөөдөр хураалгах ёстой мэдэж байгаа биз дээ харин бие даалтаа түрүүлж хийгээд хоцорсон хүн 6 цагт хүчээлээ дуусхаар авч ирж өгөөрэй үгүй бол муу л авах байх шүү улирлын эцсийн дүн чинь гээд надруу нөгөө л нэг муухай хардгаараа харчихаад яваад өглөө

Би: за “муу чөтгөр чинь өнөөдөр намайг 6 цагт тарна гэдгийг бас хаанаасаа мэдчихдэг байнаа намайг зовоохын тулд өдөр тутмын хувиарыг маань судалдаг юмуу хаашаа юм”

~~~~

Жиёон: сайн уу хайраа

Би: сайн -_-

Жиёон: сайн биш л байна даа юу болсон юм?

Би: дахиад л нөгөө чөтгөрийн чинь уурыг хүргэчихсэн өнөөдөр 6 цагт бие даалтаа өг гэсэн -_-

Жиёон: өө одоо яанаа чи бие даалтаа хийгээгүй биз дээ

Би: мхн сөхөж ч хараагүй -_-

Жиёон: өө хөөрхий одоо тэгээд яанаа?

Би: мэдэхгүй ээ шал тэнэг юмаа тэр муу чөтгөр яахаараа надад тийм дургүй байдаг байнаа би тэрэнд ямар буруу юм хийсийн “түүнд гомдсондоо ч юмуу эсвэл уурлаад шар хөдөлсөндөө ч юмуу мэдэхгүй нулимс хацар дагаад урслаа”

Жиёон яахаа мэдэхгүй байгаа бололтой их л сандрангуй: найзаа битгий уйлаа хоёулаа нэг арга бодож олоё за гээд намайг тэврэн нуруун дээр зөөлөн тогссоор

Би: иииииии ёстой тэнэг дургүй хүрмээр ад чөтгөр “уйлсаар”

Жиёон бид 2-г шинэ санаа олж амжаагүй байтал нөгөө гайтай 6 цаг нь болчихлоо энгийн үед явж өгдөггүй цаг нь  яг өнөөдөр өдөж байгаа юм шиг нүд ирмэх зуур л өнгөрчихлөө

Жиёон: одоо яах вэ? Эсвэл шууд зугтаачих тэгээд л дараа нь бие даалтаа төгс хийгээд үзүүлчих

Би: -_- болохгүй ээ одоо очихгүй зугтах юм бол дараа нь 100% сайн хичээд ч ямар ч нэмэргүй шууд л муу авна

Жиёон: өөөөөөөөө одоо тэгээд яах вэ найзаа

Би: заза чи явдаа найз нь юу ч гэсэн чөтгөрийн өрөөлүү явлаа

Жиёон: бие даалтаа огт хийгээгүй байж юу гэж хэлэх гэж байгаа юм?

Би: мэдэхгүй ээ ямар ч байсан явлаа -_-

Ду профессорын өрөөнд:

Би: орж болох уу?

Ду профессор: ор

Би хажууд нь очин гараараа оролдон зогсоно яг юу гэж худлаа хэлэх учираа олохгүй байв: юу нөгөө багшаа би

Гэтэл үг таслаад: бие даалтаа тавьчихаад гар

Би: нө..нөгөө би хийгээгүй гэж сонсогдох төдийд хэлчихээд түүний намайг есөн бусаар загнаж улам үзэн ядах үгсийг нь хүлээн чимээгүй доош харан зогссоор

Ду профессор: тэгвэл улирлын дүн чинь ойлгомжтой биз дээ одоо гар

Би: за дэндүү гомдолтой байсан болхоор хоолой зангиран нулимс минь цийлэгнэн өрөөнөөс гарах гэтэл миний хөлнөөс нэг юм татаад огт алхуулахгүй байлаа…….. би ч гайхан эргэж хэртэл Ду профессор журналаа эргүүлэн суух бөгөөд мэдээж өрөөнд бид хоёроос өөр хүн байхгүй шүү дээ гайхсан боловч дахиад урагшаагаа алхах гэтэл дахиад л хөлнөөс ямар нэг зүйл татаад нэг ч гишгүүлсэнгүй 0.О

Би бүр яагаад байгааг ойлгохгүй яг нөгөө хөлрүүгээ харж байгаад алхах гэтэл хөлнөөс ямар нэг зүйл барьчихаад явуулахгүй байгаа ннь мэдрэгдэж байгаа хэрнээ нүдэнд юу ч харагдахгүй байлаа 0.О

Ду профессор: гар гэж хэлсэн байхаа яагаад бүлтийчээд зогсоод байгаа юм чамайг ингэж зогслоо гээд би дүнгийг чинь нэмэх юм шиг байна уу?

Нөгөө босоо ороолон сүнс чөтгөр юу юу ч билээ тэрийг нь юм байна гэж бодон айснаасаа болоод хамаг бие салганан зүрх хурдан хурдан цохиолсоор….

Хоолой зангиран арай гэж авиа гаргалаа: б-багшаа

Ду профессор хөмсөгөө зангидан: яав гарахгүй юм уу?

Би: багшаа миний хөл эндээс хөдлөхгүй байна ямар нэг юм барьчихаад тавихгүй байна гэж хэлээд л шууд уйлчихлаа

Ду профессор залхсан царай гаргаад: И Жэхи та ч дүнгээ засхын төлөө хачин хачин үйлдэл хийж байх шив яг одоо гар гэсээр намайг хөтлөн өрөөнөөс гархад нөгөө хөлнөөс зуурчихан юм чинь огт байхгүй мэт зүгээр алхаад явчих нь тэр 0.О

Намайг өрөөнөөсөө гаргаад хаалгаа тас хийтэл хаачихлаа саяны болсон зүйлээс болоод айгаад бас орой болчихсон болхоор яаж гэртэй харьна гэж бодоод явах гэтэл дахиад л хөлнөөс ямар нэг юм зуурчихаад явуулдаггүй яг нөгөө чөтгөр шулам нь байх гэж бодоод л айснаасаа болоод амнаас авиа ч гархаа больчихлоо……..

Гэтэл ард хаалга дугархад цочин арагшаагаа хартал Ду профессор нөгөө л ууртай царайгаа гаргасаар: И Жэхи чи түрүүнд юу гээд байлаа хөлнөөс чинь юм татаад явуулахгүй байна гэлүү

Би: т….тиймээ яг одоо ч гэсэн явуулахгүй байна багшаа би айгаад байна гэж хэлээд л дахиад уйлчихлаа

Ду профессор гайхан хэсэг харж байснаа: сонин юм даа сая намайг ч бас тэгсэн

Би: юу????

Ду профессор: Чамайг хөөж гаргачихаад ширээндээ суух гэтэл хаалганы хажуугаас нэг ч алхам холдож чадсангүй

Би: тээр би таньд үнэн хэлсэн байгаа биз дээ таны өрөө чинь сүнстэй юм биш үү одоо тэгээд яах болж байнаа гээд уйлаад л байлаа

Ду профессор надад алчуур өгөн: мэдэх юм алгаа ямар ч байсан битгий уйлаад бай гээд надруу муухай харлаа

Би нөгөө алчуураар нь нулимсаа арчаад: за тэгээд одоо яахын энд ингээд зогсоод байх болж байна уу?

Ду профессор: одоо зүгээр болсон байлгүй дээ чи явах гээд үз дээ

Би: эндээс явах юм бол дахиж хэзээ ч таны өрөөнд ирэхгүй дээ дуудсан ч ирэхгүй шүү багшаа гэж үгэлсээр алхах гэтэл болдоггүй……… багшаа болохгүй байнаа та явах гээд үздээ

Ду профессор ч бас явж чадсангүй

Би: гэхдээ түрүүнд таны ширээний хажуугаас явах гээд чадахгүй байхад та намайг дагуулаад явчихсан биз дээ яаж тэгсэн юм?

Ду профессор: мэдэхгүй ингээд л гээд гарнаас минь хөтлөн алтал зүгээр алхаж байв.

Бид2: 0.О

Би: хөтөлцөөд явхаар болдог юм болов уу?

Ду профессор: мэдэхгүй ээ ямар ч байсан сургуулиас гарая гээд намайг хөтлөөд сургуулиас гарлаа

Би: заза одоо сургуулиас гарчихсан юм чинь зүгээр байхаа баярлалаа багшаа баяртай гэж бөхийгөөдявах гэтэл дахиад л болсонгүй 0.О

Ду профессор: баяж байдаа явж болохгүй байна уу?

Би: 0.О “толгой дохих”

Ду профессор: заза тэгвэл манайхруу явая

Би: юу???? 0.О

Ду профессор: энэ болоод байгаа асуудалд сургууль хамаагүй юм шиг байна харин биднээс болоод байх шиг байна чи бид хоёр бие биенээсээ салж болохгүй байх шиг байна

Би: айн тийм юм гэж хаана байсан юм?

Ду профессор: юу болоод байгааг мэдэхгүй ч гэсэн явцагаая

Би ээжид Жиёонтой хонолоо гэж худлаа хэлчихээд Ду профессор гэт ирлээ. Ду профессор гэртээ ирээд л олон янзын ном уншин бидэнд тохиолдоод байгаа зүйлийн учирыг олон гэж хичээнэ. Би ч бас далайд дусал нэмэр гэхчээр нетээс мэдээлэл харан сууна гэвч тиймэрхүү зүйл огт олдсонгүй.

Ду профессор хувцасаа солих зуур би нөгөө тийш харан зогсож байлаа тэр гэртэй байгаа болхоор цамц биш майк өмчихсөн байлаа гэтэл би түүний гарнаас юу харсан гээч нөгөө тэнэг бугуйвч нь…

Би: 0.О багшаа наад бугуйвч чинь гарлуу нь заатал

Ду профессор: миний бугуйвч яасан гэж?

Би: энэ гээд зүүлтээ гаргаж ирлээ

Ду профессор: 0.О юу чи зүүлтний эзэн юм уу?

Би: т…тиймээ та энэ зүүлтийг мэддэг юм уу?

Ду профессор: мэднээ тэгээд чи миний ирээдүйн эхнэр юм уу? гээд хамаг нүүрээ үрчийлгэн өөдөөс харлаа

Хэсэг хугацааны дараа….

Ду профессор: хоёулаа гэрлэе

Би: айн???? 0.О

Ду профессор: хаашдаа л чи бид хоёр бие биедээ дурлахгүйгээс цааш гэрлэе

Би: ойлгосонгүй

Ду профессор: биднийг хувь заяаны зангилаа салгахгүй байгааг мэдэж байгаа байх би зүгээр л толгойд охилоо яг одоогын байдлаар бид бие биенээсэй хоёр алхамаас хол зайнд байж чадахгүй байна шүү дээ энэ зангилааг зөвхөн хайр сэтгэлээр л тайлж чадна бид бие биедээ дургүй дурлалцах хүртэлээ маш олон жил болох болхоор хайр сэтгэлийн баталгаагаар хуурая хуримаа хийе маргааш

Би: айн???

Ду профессор: өөр арга байхгүй ээ чи арай үүрд ийм байхыг хүсээд байгаа юм биш биз дээ

Би: үгүй “толгой сэгсрэх”

Ду профессор: тэгээд л хэлээд байна шүү дээ гэрлэе гэж

Би: заза -_-

~~~~~

Бид гэрлээд 6 сар болж байна тэр өдрийн маргааш нь хоёр талын эцэг эхдээ хэлэн бид шууд хуримаа хийсэн үнэхээр солиотой шүү амьдралд ганц тохиох хуримаа өдрийн хагсад бэлдээд л зөвхөн гэр бүлийн хүрээний хэдхэн хүнтэй хийчихсэн жоохон хармасмаар………. за тэр ч яхав хуримаа хийгээд бие биенээсээ салж эрх чөлөөтэй болно гэж бодож байсан минь талаар болж бид өмнөхөө бодвол арай хол буюу сургууль дотор хаана явж байсан ч таталцаад байхгүй хэмжээнд очсон боловч түүнээс хол зайн байх юм бол бас л болдоггүй үнэхээр ядаргаатай. Энэ талаар эмээд хэлхэд хайр сэтгэлтэй болсон хойно л наад зангилаа чинь тайлагдана та 2 хурим хийж зангилааг бага зэрэг сулалсан юм л гэж хэлдэг…

Хамт амьдраад 6 сар болсоны дараа би түүнээс тийм ч их айхаа болсон тэр ч бас надруу байнга муухай хардагаа больсон одоо бол найзууд шиг болсон гэж хэлж болно…

Би: Кёнсүү манай сүү дуусчихсан байна гараад аваад ирээч

Кёнсүү: заза өөр захих юм байна уу?

Би: зайрмаг киногоо үзэнгээ зайрмаг идэх гоё шүү дээ

Кёнсүү: заза

Кино үзэж байхдаа:

Кинон дээр том хүний хэсэг гархад нь би бага зэрэг санаа зовоод өөр тийшээ хартал Кёнсүү намайг шоолж инээгээд байгаа нь сонсогдлоо

Би: яагаад шоолоод байгаа юм? “муухай харах”

Кёнсүү: хорь гарчихаад юундаа ичээд байдаг байна хахаха

Би байдгаараа муухай хараад: хэн ичсэн юм?

Кёнсүү: чи ичээд л байна шүү дээ

Би: ичээгүй ээ

Кёнсүү жуумалзсаар: нээрээ юу гээд надруу ойртож эхэллээ

 зүрх түгтүг цохилсоор ээрч муурч арай гэж нэг үг хэллээ: яа..яах гээд байгаа юм? Шүлсээ гүд хийтэл нь залигхад

Кёнсүү  инээдээ барьж ядан: үнсэх гэж байна гээд надруу улам ойртсоор бидний дунд хэдхэн мм зай үлдсэн байв

Би нүдээ бүлтэлзүүлэн яах учираа олохгүй сууна бид хурим дээр үнсэлцсэнээс хойш нэг ч удаа үнсэлцээгүй шүү дээ одоо түүнийг үзэн ядхаа болсон ч гэсэн арай л дурлаагүй юмсан яах вэ? Гэсэн олон янзын бодол толгойд эргэлдсээр заза юу л болвол болог гээд нүдээ анилаа……

Гэвч аниад л байлаа ямар ч үнсэлт байдаггүй шүү гайхаад нүдээ нээтэл Кёнсүү киногоо үзэн юу ч болоогүй мэт сууна.

Би: юу вэ???

Кёнсүү: яасан арай намайг жинхнээсээ чамайг үнсэх гэж байна гэж бодсон юм чиш биз дээ гэсээр бах нь ханасан царайтай өөдөөс инээнэ

Би: ү..үгүй ээ огт тэгж бодоогүй “ёоо ичиж үхмээр юмаа би яахлаараай тийм тэнэг юм боддог байна”

Уур хүрэн бас жоохон бантсандаа босоод явах гэтэл Кёнсүү гарнаас минь татан өвөр дээрээ суулгачихлаа

Би: 0.О б..бас яасан бэ? гэж хэлж дуусаагүй байтал уруул дээр минь үнсчихлээ эхэндээ зөөлөн байсан үнсэлт нь улам бүр ширүүн бас халуухан болсоор………

~~~~~

Би: өглөөний мэнд

Кёнсүү: чи хичээлгүй биз дээ

Би зангиаг нь зангидангаа: тиймээ хичээлгүй орой ямар хоол идмээр байна

Кёнсүү: ямар ч байсан болноо чиний хоол дажгүй амттай

Би: хаха дажгүй гэнэ шүү салхын аргагүй гээч зангиаг нь чангалаад орой эрт ирээрэй гээд уруул дээр нь хурдхан үнсчихээд ичсэндээ болоод шууд гал тогооны өрөөлүүгээ ороод хүйтэн ус залгилан ууна

харин  Кёнсүү: ойлголоо эрт ирнэ ханиа гээд инээж байгаа нь сонсогдоно………. ичмээр юмаа дээр кино үзэж байхдаа үнсэлцсэнээс хойш бид хэд хэдэн удаа үнсэлцсэн гэхдээ Кёнсүү л байнга намайг үнсдэг байсан бол өнөөдөр анх удаа би түүнийг үнслээ……………

~~~~~

Кёнсүү: Жэхи араас тэврэн бүжиглэж байгаа юм шиг найган зогссоор

Би гайхан эргэж хартал түүнээс архи үнэртэж байлаа: уучихсан юм уу?

Кёнсүү: тиймээ найзуудтайгаа уулзаад л жоохон уучихлаа

Би: жоохон биш л байна даа эртхэн унт би орыг чинь засаад өгөе

Гээд хажуугаар нь гарах гэтэл намайг татан өөртөө ойртуулаад: би чамд сайн болчихсон юм шиг байна И Жэхи аль дээрээс хэлхийг хүссэн ч зориг хүрэхгүй байлаа харин одоо л жоохон юм уучихсан чинь зориг ороод хэлчихлээ гээд эрүүнээс минь барьж байгаад уруул дээр минь үнслээ

Түүний үнсэлт үнэхээр амттагаас гадна хэзээ ч дуусгамааргүй санагдаж байлаа бас түүний үнсэлтээс мэдэрж байгаа энэ мэдрэмж магадгүй хайр байх………..

Би түүнээс бага зэрэг холдоод: би ч гэсэн чамд хайртай чөтгөрөө гэхэд тэр үл ялиг инээмсэглээд дахин уруулыг минь эзэмдлээ………..

                                        ~OXEXO~Baekee~

Ариунзаяадаа зориуллаа төрсөн өдрийн мэнд ❤ сайхан баярласан биз дээ эрт оруулж чадсангүй уучлаарай 🙂

8 thoughts on “Хувь заяаны сахиус [oneshot]

    Бэк Номи said:
    8 сар 6, 2015 3:08 pm орчимд
    Ариука said:
    8 сар 6, 2015 3:17 pm орчимд

    Вуаааа шvрээ эгчээ vнхээр их баярлалаа 🙆🌺🌸😋 гоё болсон бнаа vнхээр их баярлалаа

    Liked by 1 person

    chanyeol said:
    8 сар 6, 2015 3:58 pm орчимд

    Goe yuma jinhneesee iim yum bdag bol ch goe yum bishvv hha amjilt

    Liked by 1 person

    Jerry said:
    8 сар 6, 2015 3:58 pm орчимд

    Xoox Kyungso.g muuxai aashtai bagshaar ystoi tosoolj bsangui, yst tosoologdoxgui ym bn

    Liked by 1 person

    Exo xiumin said:
    8 сар 6, 2015 5:32 pm орчимд

    😛 ystoi goy bolson bn ner ni ystoi goy ymaaa ogoolleg ni ch gesen gehdee ner ni uneheer ih taalagdlaa 😛

    Liked by 1 person

    Kkk said:
    8 сар 7, 2015 2:20 pm орчимд

    Hhe hoorhon ym be goy boljee amjilt

    Liked by 2 people

    sojin said:
    8 сар 22, 2015 4:43 am орчимд

    hha durgui bsan hunteigee shuud gerelchihdeg unen ineedtei ymaa. amjilt. goy boljee

    Liked by 1 person

Сэтгэгдэл бичих