Хориотой гудамж Last part

Posted on

                                                     ~OXEXO~Baekee~

Бэк: ийм л юм болсон бид ч үзүүлээд өгсөн шүү бас чи үнэхээр мундаг байсан Гаёон гээд инээмсэглэлээ

Би: баярлалаа гэж хэлтэл гэдэс дугарчихдаг юм даа ёстой ичмээр

Бүгд жумалзан сууна

Чэн: миний хайр өлсөж байна уу?

Би: тийм л юм шиг байна -_-

Чэн: бүгдээрэй хамтдаа хооллоё охиноо үйлчдэгчид өгчих

Би: заза

Чэн миний чихэнд ойртон: ичих хэрэггүй дээ чи минь удаан ухаангүй байсан болхоор өлсөж байгаа хайр нь мэдэж байна гээд хацар дээр үнслээ

                                                                              ~~~~~

Би: хайраа заавал ийм олон хүн ирэх ёстой юм уу? хошуугаа унжуулан дүргүйхэн асуулаа

Чэн араас минь тэврээд: би чинь хориотой гудамжны эзэн шүү дээ миний хурим гэдэг бол хориотой гудамжны бүх хүмүүсийн баяр байх ёстой мэдээж бүх хүмүүс баярт оролцох болно чамд тийм ч их таалагдахгүй байгааг хайр нь мэднээ гэхдээ ойлголдоо гэсээр хацар хүзүү хаа тааралдсан газараа үнсэнэ муу зальтай залуу чинь даан ч би яаж ч чадахгүй энэ залуугын урхинд орчиход байгаа юм даа………..

Би эргэж хараад бууж өгч цагаан туг өргөсөн царай гараад: заза хайраа чиний хүслээр л болоё хориотой гудамжны гайхамшигт эзэн Чэн Чэн

Чэн: хайртай шүү гээд чанга тэвэрлээ

                                                                              ~~~~~

Би: вүүүүүү хурим болно гэсэн чинь бэлдэх гэж ямар их ажил ордог юм бэ?? ийм их ажилгаатай гэж санасангүй шүү хөлсөө арчисаар орон дээрээ лэг хийтэл чанга суулаа

Наташа: хаха тэгээд чи юу гэж бодож байсан юм унтаад сэрсэн чинь л бүх зүйл ид шидийн мэт бэлэн болчихсон байна тэгээд л хуримаа хийнэ гэж бодсон юм биш биз дээ

Би: за арай ч тэгж бодоогүй ээ гэхдээ л үстэй толгойноос их ажил байна -_-

Наташа: санаа зоволтгүй дээ бид чамд туслана

Би: бид гэж хэн бэ??

Наташа: миний супер туслахууд гээд гараараа хаалгаруу заатал 20 30-иад бүсгүй орж ирлээ

Би: 0.О

Наташа: тэд бол мэрэгжилтэнгүүд надад итгэ чамд хэрэгтэй байгаа бүгдийг хийж өгөх болно “нүдээ ирмэх”

Би Наташа болон нөгөө бүсгүйчүүдтэй хамт солонгосын гайгүй гэсэн хамаг дэлгүүрийг хэсэн хуримын гоёл чимэглэл гутал бал сараараа өмсөх хувцас гээд л хэрэгтэй бүгдээ цуглууллаа. /Даашинзны хувьд Парисаас ирэх ёстой/ бас хумас үс гэзэг гээд л хуримын өмнөх ямар л бэлтгэл байдгын тэр бүгдийг хийлээ……….

Наташа: энэ ямар байна /час улаан өнгөтэй торон дотуур хувцас/

Би: 0.О наадах чинь арай задгай биш үү?

Наташа: бүсгүй та нөхрийнхөө л өмнө энэ хувцасыг өмсөнө гэдгийг ойлгож байна уу? өөр хэн ч харахгүй

Би: тэр нь ч тийм л дээ гэхдээл  наадах чинь арай задгай юмаа ер нь наадхыг чинь өмсөх шалдан байх хоёр ямар ч ялгаагүй юм байна

Наташа: за больдоо юундаа ичээд байгаа юм тэртэй тэрэнгүй Чэний өмнө олон удаа нүцгэлээ биз дээ

Би: чимээгүй байгаачээ дэлгүүр дотор байж сонин сонин юм яриад байх юм хамаг нүүрээ үрчийлгээд долоовор хуруугаа уруул дээрээ тавьлаа

Наташа: хаха заза ямар ч байсан энийг ав өөр ямар ч хувилбар байхгүй шүү хадагтай

Би дургүйхэн: за гэхдээ энэ дотоож нь юу вэ??? Зүгээр утас юм уу хаашаа юм 0.О даавуун хэсэг нь хаана байнаа???

Наташа: ХАХАХА  ийм байж л хуримын анхны шөнөө халуухан байна шдээ

Би: заза би лав энэ хувцастай түүний өмнө зогсох юм бол дахиж хэзээ ч царайг нь харж чадахгүй байх -_-

Наташа: чи минь жоохон байна даа ийм зүйлд ичиж байдаг удахгүй чиний шүүгээгээр нэг ийм хувцас дүүрэх байлгүй

Би: мэдэхгүй юм даа -_-

                                                                                  ~~~~~

Би: -_-

Наташа бүр нэг залхсан байдалтай: хурим хийхийн өмнө сэтгэл санаа тогтворгүй болдог гэж сонсож байсан ч чинийх арай л тогтворгүй байх шиг байнаа “ярвайх” бас яачихаад сэтгэлээр уначихсан бэ? нөгөөдөр хурим чинь болох гэж байхад чинь

Би: өнөөдөр гоонь эрийн үдэшлэг болж байгаа шүү дээ Кайн жигүүрт -_- магадгүй одоо тэр……….

Наташа өрөө дүүрэн тас тас хөхрөөд: өөр хүүхэнтэй дотно байгаа байх гэж үү?

Би хошуугаа унжуулсаар толгой дохилоо

Наташа: битгий шаналдаа ийм зүйл заавал байх ёстой энэ үдэш бол танай нөхөрийн эрх чөлөөгөө хасуулхаас өмнөх сүүлийн өдөр нэг ёсондоо эрх чөлөөтэй байх сүүлийн өдөр гэсэн үг шүү дээ тийм байхад ганцхан удаал  нүдээ аниад юу ч мэдээгүй юм шиг өнгөрөөчих за 😀

Би: заза “үхэл царайлах”

Наташа: хаха хартай хүүхэн байх нь ээ манай Чэн ч зовох юм байна даа хаха заза тэр ч яахав тэгвэл хоёулаа ч гэсэн ганц бие бүсгүйчүүдийн үдэлтийн үдэшлэг зохиовол яаж байна “чөтгөрийн инээд”

Би: ………..

Наташа: за алив охин минь хардаж байхаар өөрөө зугаац

Хэсэг хугацааны дараа:

Би: НАТАША ЭНД ЯМАР ХАЛУУН БАЙНАА

Наташа: ҮГҮЙ ЗҮГЭЭР Л БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ

Би: БИ ЯДРААД БАЙНАА ОДОО ИНГЭЭД ДУУСГАЯ

Наташа: ойлголоо өрөөндөө очиод байж бай шөнийг хамт өнгөрөөх сайхан залуу явуулна

Би: ЗАЗА гуйваж дайвсаар өрөөгөө арай гэж олон очилоо

Нөгөө залууг нь хүлээгээд л байлаа байдаггүй шүү………

Би: ӨӨӨӨӨӨӨӨӨ НАТАША НӨГӨӨ САЙХАН ЗАЛУУ ЧИНЬ ЗАМДАА НҮХЭНД УНАЧИХСАН ЮМ УУ ХААШАА ЮМ ХААНА БАЙНАА САЙХАН ЗАЛУУ ГУАЙ өөрөө дүүрэн орилон орон дээрээ өнхөрч байтал нэг залуу орж ирлээ

Би: хөөе сайхан залуу нааш ир дээ “гараараа даллах”

Зохиолчын талаас:

Чэн найзуудынхаа сэтгэлийг бодоод жоохон ууж байгаад гарлаа бүсгүйчүүд санал болгох үед нь зүгээр л татгалзсан учир нь одоо түүнд Гаёоноос өөр бүсгүй хэрэггүй болхоор.

Кайн жигүүрээс гаран шууд Гаёоны өрөөлүү явлаа өрөөний үүдэнд иртэл тайчигч бололтой нэг залуу яг Гаёоны өрөөлүү орох гэж байв

Чэн ууртайхан нөгөө залууг дуудлаа: хөөе залуу хэний өрөөлүү орох гээд байнаа мм? гэсээр хөмсөгөө зангидан нөгөө залууг заамдаж автал

Залуу ээрч муурч: ү..үгүй эзэнтээн Гаёон хадагтай л намайг дуудсан шүү дээ гэсээр айснаасаа болж өмдөндөө шээх гэж байгаа мэт харагдана

Чэн нөгөө залууг хажуу тийш нь шидээд: хурдхан ирсэн газарлуугаа сурсан дуугаа дуулаад тонилж үз миний эмэгтэйд ойртоод үзээрэй гэж нилээд ууртай хэлхэд нөгөө залуу дахин дахин бөхөлзсөөр буцан явлаа

Чэн маш ууртайгаар Гаёоныг ийм зүйл хийсэнд итгэж ядан өрөөлүү нь ортол…

Гаёон: хөөе сайхан залуу нааш ир дээ “гараараа даллах”

Чэн: өө заза гэсээр ууртай нь аргагүй Гаёоны юу хийхийг ажиглан зогсоно

Гаёон: ХӨӨЕ ЗАЛУУ ЧИ НЭГ Л ТАНИЛ ХАРАГДААД БАЙХ ЮМ НЭГ ТИЙМ гэсээр нэг нүдээ анин нэг нүдээрэй Чэнрүү ширтэж байснаа ЗАЗА ЧИ САЙХАН ЗАЛУУ БОЛОЛТОЙ ХЭНТЭЙ АДИЛХАН ЧИНЬ ХАМАА ЮУ БАЙХ БИЛЭЭ ЗҮГЭЭР Л АЖИЛЛАА ХИЙ  ЧАМАЙГ ЧИНЬ ТАЙЧИГЧ ГЭСЭН БИЗ ДЭЭ НӨГӨӨ ШОН МОН ЮУ ЮУ Ч БИЛЭЭ ТЭРИЙГЭЭ ТЭВРЭЭД БҮЖИГЛЭЭЧЭЭ ГӨЛИЙЧӨӨД ӨӨДӨӨС ХАРААД ЗОГСООД БАЙХ ЮМ ЯАСАН СОНИН АМЬТАН БЭ ЧИ…. Чэнрүү хуруугаараа чичин заах бөгөөд дороо найгаж байхыг нь харвал тэр нилээд согтсон гэдэг нь тодорхой байв.

Чэн: заза хадагтай та ч асуудалд орлоодоо гэсээр хувцасаа нэг нэгээр нь тайлан шидэлсээр Гаёоны хийх үйлдлийг анхааралтай харин түүнийг сонжсон байдалтай зогсоно

Гаёон хэл ам нь орооцолдчихсон: чи нэг тийм урлаггүй юмаа тайчих урлага гэдэг чинь байна шүү дээ гэснээ доош тонгойн хэсэг сууснаа гэнэт толгойгоо өргөн ийм байдаггүй юмаа би тийм ч их мэдлэгтэй биш ч гэсэн чиний наад тайчих үзүүлбэр чинь бүжиг биш нөгөө……….. за байз юу гэж хэлмээр ч юм дээ ………ААН МАНАЙ ЧЭН НАДРУУ ОРОО НЬ ОРЧООД НЭГ ДАЙРДАГДАА ЯГ  ТЭР ШИГ Л НЭГ ТИЙМ СОНИН ХАРАГДААД БАЙХ ЮМ ЭСВЭЛ БИ СОГТЧИХООД УРЛАГА ОЙЛГОХОО БОЛЧИХСОН ЮМ БОЛОВ УУ? гэснээ гараараа нүдээ хүчээр нээн бүлтийлгээд одоо бүжиглэ дээ түрүүн нүдээ хагас аничихсан байсан тэгээл тиймэрхүү харагдчихлаа одоо яг жинхнээсээ тайчдаа залуу “малийх”

Чэний уур аль хэдийн гарчихсан байлаа яг одоо бол Гаёоны согтчоод хийж байгаа үйлдэлнүүд нь үнэхээр эгдүүтэй байв.

Гаёон: ЯАСАН БЭ? ТАЙЧИХАА БОЛЧИХСОН УУ?

Чэн инээд алдсаар Гаёоны урд ирэн зогсход Гаёон Чэнийг түшин босоод царайлуу нь хэсэг харсанаа: чи яг миний хайр шиг харагдаад байх юм хацарнаас нь чимхэн татаад хиймэл биш л байна даа ийм адилхан байж болох уу?  гэснээ дотор нь муухайрсан бололтой хэсэг доошоо тонгойн сууж байснаа гэнэт хүүеээ миний хайртай яг адилхан ийм дажгүй залуу бас байсан юм уу гээд малийв 😀 …………………. дахиад л чимээгүй болон хэсэг сууж байснаа чангаар уйлан эхэллээ ХӨӨЕ ТАЙЧИГЧАА БИ ЧАМТАЙ УГ НЬ ХӨГЖИЛТЭЙ САЙХАН ЗУГААЦААД БАЙЯ ГЭЖ БОДСОН БАЙХГҮЙ ЮУ ДААН Ч МИНИЙ ТОЛГОЙНД ЧЭН, КИМ ЖУНДЭ ГЭДЭГ ХҮНЭЭС ӨӨР ХҮН БОДОГДОХГҮЙ БАЙНА. УГ НЬ БОЛ ЧАМТАЙ ЗУУГААЦААД ГАНЦ БИЕ ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙН ОРОЙГОО САЙХАН БАЙЛГАЯ ГЭЖ БОДОЖ БАЙСАН БОЛОВЧ ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА БАЙХГҮЙ ЮУ ГЭТЭЛ НӨГӨӨ ЧЭН  ЧИНЬ ЯАЖ БАЙНА КАЙН ЖИГҮҮРТ ОХИД ХҮҮХЭНТЭЙ ЗУГААЦААД Л АЙМАР ХЭЦҮҮ гээд л уйлаад эхэллээ…..

Чэн: хайр нь юу гэж хөөрхөн Гаёоныгоо уйлуулаад өөр хүүхэнтэй зугаацах юм бэ хэзээ ч тэгэхгүй болхоор битгий санаа зов гэсэн тайвшруулах үгс хэлэн энгэртэй чанга тэврэн Гаёонд  дуу дуулж өгсөөр унтууллаа

өглөө нь:

Миний талаас:

өглөө сэртэл хажууд минь хэн нэгэн унтаж байлаа би ч өчигдөр Наташатай тайчигч энэ тэр гээд тэнэгтээд байсан арай өөр залуутай хамт хоночихсон юм чиш биз дээ гэж айж салгансаар хөнжилөө сөхтөл миний хайр тайван гэх чинь унтаж байлаа……… одоо л нэг гүнзгий амьсгаа авахтайгаа болоо……

Чэн: сайхан амарсан уу? толгой нь өвдөж байна уу? их уусан байсан

Би юу ч санадаггүй ээ тийм болхоор Чэний хэлсэн үг бүрийг нь анхааралтай сонсож ямар нэг буруу зүйл хийсэн байвал яанаа гэж айж байлаа

Чэн: миний бяцхан хадагтай тайчигч аваад яасан билээ гэсээр жуумалзан хэвтэнэ

Би: 0:О хайраа чи мэдчихсэн юм уу?

Чэн: мэднээ

Би хуруугаараа оролдон яг юу гэж хэлхээ мэдэхгүй хэсэг сууж байгаад юу ч гэсэн уучлалт гуйхаар шийдлээ: хайраа миний буруу уучлаарай “муурын нүд”

Чэн инээгээд: тэр тайчигч чинь би байсан юмаа бас өөр хүүхэнтэй зугаацаагүй болхоор битгий санаа зовдоо би чамдаа дэндүү их хайртай чи ч надад маш их хайртайг хайр нь мэдэж байгаа гээд намайг тэвэрлээ

Би: 0.О “юу ч ойлгосонгүй”

                                                                                        ~~~~

Өнөөдөр бидний хуримын өдөр хориотой гудамжны бүх хүмүүс хүрэлцэн ирсэн байлаа яг хуримын өмнө сүйт бүсгүйгээ харж болдоггүй тул Чэнтэй уулзаагүй нилээд олон цаг болж байна хаана юу хийж байгааг нь мэдэхгүй юм.Аль хэдийн санаад эхэлчихсэн 😛

Би ч сандрал гэдэг дээд цэгтэй тулчихсан гүнзгий2 амьсгаа аван холхино

Наташа: Гаёоноо жоохон суулдаа нүд бүр ирээлжлээд уналаа шүү

Би: аан за уучлаарай гэсээр доороо холхино

Манай хурим Хориотой гудамжны төв талбайд болж байгаа хэдий гэмт хэрэгтнүүдээр дүүрэн боловч миний хувь энэ дэлхийн хамгийн сайхан газар  учир нь энэ газарт л миний хайртай дотны хүмүүс байдаг болхоор миний аз жаргалын бяцхан хаант улс минь 🙂

Хурим эхэллээ гэж зарлах үед би Лаед хөтлүүлэн хуримын талбайруу орлоо учир нь аавыг эрүүлхийг хүсээгүй юм үгүй эргүүлхийг хүсээгүйдээ биш харин ч хэзээ ч түүнийг хармааргүй санагдсан болоод тэр намайг үх гээд хүмүүсд худалдсан хүнийг дахин хайрлах шалтгаан байхгүй…

Лае: ямар нэг зүйл болсон юм уу? яагаад гунигтай байгаа юм өнөөдөр бол чиний өдөр аз жаргалтай байх ёстой гэж чихэнд минь шивнээд гарыг минь атгалаа

Би: үгүй дээ би харин ч жаргалтай байна хүсэн хүлээж байсан мөч минь ирчихээд байна шүү дээ гэсээр аавын тухай муухай бодлоо хаяад аз жаргалтай нь аргагүй инээмсэглэн номлогчын зүг алхана

10403568_812140448842753_3598484989654199960_n

/чиний хуримын хувцас шүү/

Хуримын  ая эгшиглэн  урд минь ганган даашинз өмссөн бяцхан охид сарнайн дэлбээ цацан алхах бөгөөд замын төгсгөлд намайг ширтэн инээмсэглэн зогсоо тэр залуу Гаёон гэдэг бүсгүйг ямар их жаргалтай болгодог гэдгээ мэддэг болов уу? Гаёон гэдэг бүсгүйн амьдралд тохиосон хамгийн гайхалтай учрал хамгийн шилдэг аз нь гэдгээ мэддэг болов уу?

Номлогчын өмнө ирхэд Чэн гарнаас минь атган инээмсэглээд: би чамайгаа насан туршид чинь жаргалтай амьдруулах болно энэ хөөрхөн гарнаас хэзээ ч тавихгүй цаг ямагт чангаас чанга атган хайрлан хамгаалах болно бас энэ хөөрхөн нүднээс дахин нулимс унагаахгүй харин оронд нь үргэлж инээлгэж жаргалтай амьдруулах болно гээд миний нүднээс урсах баярын нулимсыг арчин өгөөд номлогчын өөдөөс харан зогслоо

Номлогч ч бидний хүсэн хүлээж байсан асуултыг асууж бид ч жаргалтай нь аргагүй “зөвшөөрч байна” гэсэн хариултаа хэлэн хос бөгжөө солилцон эхнэр нөхөр болцгоолоо………

Номлогч: Ким Жундэ Ан Гаёон нарыг эхнэр нөхөр болсоныг зарлаж байна Ким Жундэ та эхнэрээ үнсэж болно

Гэж хэлхэд Чэн намайг өөртөө наан тэврээд уруул дээр минь үнслээ………. хориотой гудамжны бүх хүмүүс алга ташин баяр хүргэсээр……….. өнөөдөр бидний хамгийн жаргалтай өдөр болхоор Чэн энэ өдөр хориотой гудамжинд ямар нэгэн гэмт хэрэг үйлдхийг хатуу хориглосон бас цаашдаа ч энэ өдөр хамгийн аз жаргал хайраар дүүрэн өдөр байх болно гэж хүмүүсд амалсан…….. хориотой гудамж гэгдэх энэ гэмт хэрэг муу муухай бүрдсэн харанхуй газарт бидний хайрын хүчээр нэг ч гэсэн өдөр гэрэл гэгээтэй байхаар болсонд би маш их баяртай байна….

                                                                                ~~~~

3 жилийн дараа:

Чэн болон залуус түүний өрөөнд покер тоглон сууна одоо нэг үеээ бодход хориотой гудамж илүү эмх цэгцтэй бас гэмт хэрэгч харьцангуй багассан энэ бүхэн мэдээж Гаёоны ач шүү дээ Гаёон л төмөр мэт бат бөх муу залуу Чэнийг бүр мөсөн хайлуулж хайр энэрэл халамжаар дүүрэн сайн залуу сайн аав болгосон.

Чэн: Сэүнээ худалдаа юу болж байна даа

Сэүн хөзөрөө ширтэн: ихэнх зүйлээ хуулийн дагуу хийж байгаа болхоор харьцангуй амархан байгаа цэрэг цагдаа яах билээ гэж санаа зовох зүйл байхгүй амар байна

Кай: тийм шүү хуульгүй зэрлэг байна гэдэг улам л эмх замбараагүй муу муухайг дагуулдаг юм байна өмнө нь хориотой гудамж өөрийн гэсэн хуультай болох юм бол сул дорой болсоор буцаад л сөүлийн нэг муу дүүрэг болно гэж боддог байлаа харин одоо зөвхөн хориотой гудамжинд мөрдөгдөх шинэ хууль гаргасанаар манай гудамж илүү эмх замбараатай бас улам хүчирхэг болж байгаа

Тао: тийм шүү манай Чэн зөв шийдвэр гаргасан чиний хуулийн ачаар бидэнд чөлөөт цаг гараад сайхан байгаа юм биш үү гээд тамгын покер тавиад өмнө нь хэн ханаас алах гэж дайрах бол хэн надаас урвах бол гэж байнгын түгшүүрийн байдалтай байсан бол одоо илүү тайван болсон байна харж байгаа биз дээ хэзээ д бид ингээд амар тайван тоглож суудаг байлаа хаха

Чэн: энэ бүх мэргэн санааг би ганцаараа гаргаагүй миний эхнэр тусласан юм шүү баярлалаа гэмээр байгаа бол Гаёонд л очиж хэл

Бэк: тэгэе ээ Гаёоны ачаар би өөрийн суут бүтээлээ дэлхийн эрдэмтдэд таниулхаар болсон шүү дээ 😀

Чэн: чи их баяртай байх шив хаха

Бэк: мэдээж шүү дээ өөрийн агуу их оюун ухаанаа энэ гудамжтай хамт булшлах юм байна л даа гээд айж байсан юм хаха

Лае: аан нээрээ Гаёоны бие хэр байна уг нь төрөх болчихсон доо

Чэн: мэдэхгүй ээ зүгээр л байгаа шүү дээ

Лае: өнөөдөр нэг үзэе дээ

Чэн: тэгээрэй гэж хэлж дуусаагүй байтал бяцхан Жунёон байдгаараа амьсгаадсаар ороод ирлээ

Жунёон: аа..ааваа ааваа амьсгаагаа дарах гэж бяцхан гараа цээжиндээ тавиад гүнзгий2 амьсгалсаар

Чэн: яасан бэ миний охин яагаад ингэж их амьсгаадаад байгаа юм?

 Жунёон нүдээ бүлтэлзүүлсээр: ааваа нөгөө ээжийн хөлний завсараас мама дүүгийн толгой гараад ирсэн 0.О

Бүгд: ЮУ????

Чэн: ээж нь хаана байна?

Жунёон: цэцэгийн хүлэмжинд

Бүгд сандралдан цэцэгийн хүлэмжрүү гүйлээ………..

                                                                                   ~~~~

Гаёон Чэн хөөрхөн хүүтэй болсон бас тэдний хамтдаа бүтээсэн хориотой гудамж анх Гаёоны ирдэгээс тэс өөр болсон. Хууль дүрэмтэй эмх замбараатай шинэ гудамж. Одоогын хориотой гудамж Солонгост бол нөгөө л нэг аймшигтай гэмт хэргийн уурхай муу муухай дүүрсэн гудамж хэвээрэй байсаар. Харин дотор нь ороод амьдраад үзэх юм бол шал өөр орчин таныг угтах болно сайн нь саараасаа илүү их дэг журамтай сайхан гудамж таныг угтна.

                                                     ~OXEXO~Baekee~

Хориотой гудамж өгүүллэг маань энэ хүрээд дуусч байна эхнээс нь дуустал үргэлж хамт байсан бүх уншигчиддээ маш их баярлалаа 😀

46 thoughts on “Хориотой гудамж Last part

    gg said:
    8 сар 7, 2015 4:41 pm орчимд

    Woaaaaa heleh ug algaaa buur buur uneheer goy boljee saixan togsloo aaaaaaaaaaaaaa bvvr unshihdaa dogdlood xxi

    Liked by 2 people

    ЛуЛу said:
    8 сар 7, 2015 4:53 pm орчимд

    Ваааа ёстой гоё болжээээ ♥♥♥

    Liked by 1 person

    tselmegoyu said:
    8 сар 7, 2015 5:07 pm орчимд

    ДУУСЧИХЛАА ГЭЖ ҮҮ? АХХ ОЛОН АДАЛ ЯВДАЛТАЙ УЧИРЛАА =)) ЗҮҮДЛЭХЭЭ ДӨХЛӨӨ =)) ЦААШДАА Ч БАС ИЙМ ГОЁ2 ӨГҮҮЛЛЭШ БИЧИЖ УНШИГЧ БИДНИЙГЭЭ БАЯРЛУУЛЖ, ДОГДЛУУЛЖ, ИНЭЭЛГЭЖ, УЙЛУУЛЖ БАЙГААРАЙ =))

    Liked by 1 person

    byun baekhyun said:
    8 сар 7, 2015 5:16 pm орчимд

    Би гаёоныг өөрийгөө гэж төсөөлөн бодож унших дуртай. Яагаад гэвэл түүнээс догдлол, хайр , айдас , шаналал, сэрд хийлгэсэн мэдрэмжүүдийг.зэрэг авдаг болохоор би энэ өгүүллэгт хайртай ❤ үнэхээр хайртай ❤ ❤ ❤
    Бас сонирхолтой өгүүллэг бичиж өгдөг админдаа ч бас хайртай ❤ ❤ ❤ :*

    Liked by 1 person

    français en armi exo l rouge fan said:
    8 сар 7, 2015 5:19 pm орчимд

    tanii bichsen oguulleg bolgon zugeerl TOGS baidag shuu iim togs oguulleguud bichej ogdogt mashih bayarllaa AMJILT

    Liked by 1 person

    guest said:
    8 сар 7, 2015 8:42 pm орчимд

    eeeey ingeed duuschihlaa TT iim goy tugssun bolohoor setgel sanaa saihan bnooo admin estoi 짱 짱 짱 짱이다 !!!!!!!!!!

    Liked by 1 person

    Ririchka said:
    8 сар 7, 2015 9:05 pm орчимд

    Вуаах гоё төгсгөл 😀
    Амжилт админаа _😍

    Liked by 1 person

    zolkono said:
    8 сар 7, 2015 10:01 pm орчимд

    gaihaltai tugsgul bn

    Liked by 1 person

    lulu said:
    8 сар 8, 2015 1:02 am орчимд

    Woooooooo bvr setegel hodolchihloo dandaa jargaltai togsgodog admindaa byrlla 🙂 🙂 ingd duuschihsn ghleer neg l tm sonin medremj tord baihiin 😥 😥

    Liked by 1 person

    ariuka said:
    8 сар 8, 2015 1:25 am орчимд

    вуааа ингээд дуусах гэж😢 тегесгел нь гоё болсон бн. ийм гоё егvvллэг бичиж егсен админдаа баярлалаа🙆🌸🌺😋

    Liked by 1 person

    moonjiaee said:
    8 сар 8, 2015 1:45 am орчимд

    Авввввв ингээд хайртай өгүүллэг мин дуусчих гэж :”) үнэхээр гоё өгүүллэг, ХОРИОТОЙ ГУДАМЖ оржуу гээл байн байн үздэг, Унших болгондоо догдлолоор дүүрэн уншдаг байж билээ. Баярлалаа админ аа 🙂

    Liked by 1 person

    Panda said:
    8 сар 8, 2015 2:20 am орчимд

    Ахх сайхан юмаа ❤

    Liked by 1 person

    T. Anudari said:
    8 сар 8, 2015 2:28 am орчимд

    Woooa uneheer shn togsgol bailaa

    Liked by 1 person

    kimkai said:
    8 сар 8, 2015 2:35 am орчимд

    ystoi neg nus nulimsandaa hudgaldan baij unshlaashd suuliin heseg gsen chin jo muuhai yumaa gehdee goy boljee.

    Liked by 1 person

    nura247 said:
    8 сар 8, 2015 2:46 am орчимд

    Сну админа ххэ үнхээр гоё болжээ энэ өгүүлэг ииг ингээд дуусчлаа гэхээр нтг мээргүй юм бүүр үнхээр гос болсон бн ёооё бүүр нэг сэтгэлд үнхээр хүрж чадсан гоё өгүүлэг шд бас.залхуу нмг уучил саяхан хөдөөнөөс ирээд сэт 1 болгоо бичичлээ шүү за дахиад зөндөө гоё өгүүлэг оруулаарай за 😁😁😁

    Liked by 1 person

    dadu said:
    8 сар 8, 2015 4:29 am орчимд

    aayaya ingeed duuschlaa gjvvde hhe

    Liked by 1 person

    *♥◄ Baekee ► ♥* responded:
    8 сар 8, 2015 4:35 am орчимд

    woow buh unshigchiddaa mash ih bayrlalaa ❤ ymr ch goy goy setgegdel uldeedeg ym bur dogdlood l unshaad bailaa 🙂 mash ih bayrlalaa taashdaa ulam olon goy uguulleg bichne 😀

    Таалагдсан

    mine said:
    8 сар 8, 2015 6:24 am орчимд

    үнэхээр хэлэх үг алгаа ёстой гоё дууслаа тэр тайчигчтай хэсэг дээр татаж уналаа охин нь ч ба ээж шигээ жоохон бүтэлгүй гар юм шиг байна хөлний завсраар мама дүү гараад ирсэн гшшш хахах ёстой гоё өгүүллэг шүү чэн миний хамгийн хайртай гишүүн болохоор анхнаасаа л энэ өгүүллэг хамгийн дуртай өгүүллэгүүдийн нэг байсаар ирсэн шүү

    Liked by 1 person

    Exotic said:
    8 сар 8, 2015 7:15 am орчимд

    Wuaah ystoi goy boljee uneheer NICE iim goy oguulleg bichij ogson ADMINDAA BAYRLALAA AMJILT

    Liked by 1 person

    dashka said:
    8 сар 8, 2015 2:18 pm орчимд
    Rena said:
    8 сар 8, 2015 7:08 pm орчимд

    Goy yumo ter chenii zurgan dr Kai in tsarai yooy xxa

    Liked by 1 person

    Exo xiumin said:
    8 сар 9, 2015 5:17 am орчимд

    😀 wooo ymar goy duuswaa dungej sayhan l taniltsuulgiig ni unshij bh shig bsan chini ingeed duussan gesen itgehgui bn shuu uneheer goy boljee 😀

    Liked by 1 person

    Cyxo said:
    8 сар 9, 2015 9:07 am орчимд

    Goy duuslaa shu yo minii shildeg erxem oguulleguudin negt orxoor oguulleg adminda bayrlalaa urgelj goy oguulleg bichej namg dogdluuldagt =)) :3

    Liked by 1 person

    Chanyeol said:
    8 сар 9, 2015 6:20 pm орчимд

    хөhuh unuher goy boljee amjilt husie part 8g unshmar bna nuts kodig ni yaj awah we

    Liked by 1 person

    sojin said:
    8 сар 19, 2015 4:17 am орчимд

    yooo ymar goy ym be bas ter gayeon sogtohooroo ymar hoorhon ym be gantsaaraa galzuu hun baahan ineeleeshd amjilt

    Liked by 1 person

    Bilege said:
    8 сар 27, 2015 2:15 pm орчимд
    Sehyun said:
    Есдүгээр сар 7, 2015 1:15 pm орчимд

    Ene uneheer goy boljeeee. Unshaad l baimaar bailaa daanch duuschihlaaa iim goy bichdeg mundag zohiogchdoo bayrlalaa

    Liked by 1 person

    ∞♪♫♥♦임예진∞♪♫♥♦ said:
    Аравдугаар сар 6, 2015 4:54 pm орчимд

    Монголоор яг сайн тайлбарлаж бичиж чадахгүй нээ =))
    대박 진짜 대박!!! 너무 매력적인 팬피크셩 이요 사람을 사랑하고 그 사람을 변하게 만들수 있는 것을 꼭 맏어라는게 좋네요 ㅋㅋㅋ

    Liked by 1 person

    юки said:
    Аравдугаар сар 15, 2015 12:28 pm орчимд

    анх удаа л энэ сайтан дээр өгүүллэгний сэтгэгдэл бичих гэж байна эхлээд хэлсэн нь дээр байх та үнэхэээр би таныг шүтсэн шүү үнэндээ кпоп гэх зүйлийг их сонсдог байсан ч өгүүллэг уншиж байгаагүй тэгээд уншиж эхэлснээсээ хойш анхны удаа л их сэтгэгдэл бичих гэж байна “амьсгаа авах” хүү за
    юуун түрүүнд хориотой гудамж гэх энэ өгүүлэг би бүр энэ өгүүллэгийг кпопд дургүй найздаа шахсаар багаад уншуулаад тэгсэн харин нөгөөдөх чинь одоо бүүр живцэн явжэлэ хха энэ өгүүллэг үнэхээр гайхалтай санаатай өгүүллэг байсан ихэнх өгүүллэгнүүд ахлах сургууль тгэл нэг охин шилжиж ирэл ямар нэг байдлаар бие биедээ хайртай болох эсвэл цус сорогчын тухай үнэхээр хүчтэй тгэл эцэст нь үхдэг эсвэл жаргалтай амьдардаг бас зарим нь нэг сэсан фэн охин хэрхэн өөрийн биасаа өөриинхөө болгох тухай гардаг ихэнх өгүүллэгүүд энэ 3 дээр хуваагдсан байсан гэхдээ ийм өгүүллэгүүд бичдэг хүмүүсийг ч гэсэн би үнэхээр шүтдэг гэтэл энэ өгүүллэг за дан ганц энэ өгүүллэг ч гэлтгүй oxexo1 гэх энэ сайт дээр байрласан бүх өгүүллэгүүд шинэ санааг гайхалтай гаргасан байсан ялангуяа хориотой гудамж анх энэ өгүүллэгний гол дүр нь чэн байхаар нь би нээх тоогоогүймөө миний биас бэкхён тэгээл бараг хамгийн дургүй гишүүн нь чэн байсан гэхүүдээ намхан эдр гээл ер нь нээх таалдаг байгаагүй ГЭТЭЛ хха энэ өгүүллэгийг уншаад чэн бараг миний биас болох шахсан шүү үнэхээр гайхалтай тэр найзуудынх нь чадвар яаж тэгж боддог сэтгэдэг байнаа л гэж бодсон кай ийн онцлогоос болоод сэтгэл зүйч болно гэж хүртэл бодсон бэкийг дуурайя гэсэн ч матдаа муу болхоор тэр зохион бүтээгч эдр бол хол хэвтэхээр л байсан тэгээд тэр биенд ногоон юм түрхээд аймар болдог тэр хэсэг дээр өөрөө өмнөөс нь өвдсөн шүү чэн гаёоныг хориотой гудамжнаас гаргачаад өрөөнд орой болгон уйлаад гаёон ирсэн чинь биеэ үнэлэгч гэж бодоод хөөдөг хэсэг дээр уяраал байсан тгэд араачийн хэсгийн унших гэсэн ч кодтой байсан Т.Т би насанд хүрээгүйлдээ тийм болохоор код эдрийн ичээд асуугаагүй гэхдээ их олон нэмэхтэй өгүүллэг уншиж байсан болхоор бараг л төсөөлж байсн ^_^ гэхдээ таны толгойноос ямар зүйл гарах байсныг угийн мэдэх боломжгүй шүүдээ тэгсэн мнай найз надаас кодийн нэхээд намайг барж идхээ шахсан би мэдкүм чин Т.Т аймар их гэхдээ бичээд найруулгын алдаа гарчиж за яахуу2 тэгээд сүүүлд нь хүн бүрийн хараалыг иддэг ойртхоос ч айдаг байсан хориотой гудамж нэг хүний ачаар ямар их өөрчлөгдсөныг харуулж байсан тэгээл амьдрах эрч хүчээр дүүрэн болоол ирсэн одоол гэртээ ханиадтай хэвтэж байгаа болхоос үнэхээр та бол хүмүүсийн сэтгэлийг татахаар увидастай тэр увидас чинь бүүр өгүүллэгний чинь үсэг нэг бүрд шингэсэн байдаг шүү
    дараан нь бяцхан зүрхний агуу хайр юүүю энэ өгүүлэг ч бас намайг ахиал тэс ондоо ертөнцөд аваачсан 17 хэсэгтэй тэгээд дуусцийн бх гсэн чинь дусаагүй 18р хэсэг нь ороогүй зөндөө удцан бхар нь зогсчиждээ л гэж бодсон тэгээд кпоп өгүүллэгээр аялаж байсан чинь 18р хэсэг гэцэн бхар нь зүрх бүр түг түг гээл тгээд гэрээр дүүрэн орилж ээжид загнуулсан даа та энэ өгүүллэгээ дуусгана шүү заавал надад амлаарай тгэд бас шинэээр ийм өгүүллэгүүд ихийг бичээрэй гуйж байна
    тэгээд хоригдал 1729 энэ өгүүллэг зогсоогүй биздэ би бараг энэ өгүүллэгийг гарсан хэсэг хүртэл нь 1хэн минутанд л уншсан байх үнэхээр солиотой сонирхолтой юүүю
    тэгээд эцэст нь мөсөн хатан энэ өгүүллэгний тухай яриад ч хэрэггүй биздээ би бас нэг бүр кпопыг үзэн яддаг нздаа рекламдаж байгаа хха удахгүй тэрнийг ч гэсэн живнэ гэдэгт итгэлтэй бана живхээр нь дуулганаа хха та үнэхээр шилдэг шүү манай ах хажууд ирчэээд хурдан бос хичээлээ хиймээр байна гээд намайг зовоогоод багаа болохоор ахиад бичиж чадкунээ үрглэлүүлээд бичсэн бол роман болох байсийн надад түрүүлэх эсэх нь хамаагүээ сэтгэгдэлээ хэлсэн чинь бүүр сайхан болчлоо энэ сэтгэгдэл нэг ч болтугай хүнд урам зориг оруулаасай гэж хүсэж байна “бөхийх”
    хүндэтгэсэн юки

    Liked by 1 person

      *♥◄ Baekee ► ♥* responded:
      Аравдугаар сар 15, 2015 3:14 pm орчимд

      bayrlalaa nadad mash ih uram hairlalaa 🙂 bi bur chinii setgegdliig unshij bhda ooroo uguulleg unshij bgam shig l dogdolloo /ug ni neg uguulleg dr busad uguullegin talaar yrihgui gsnig sanaj bga bh ghde chiniih super urt bailaa/ bs bayrlalaa 😀

      Таалагдсан

    Г.Монголжин said:
    Аравдугаар сар 16, 2015 5:08 pm орчимд

    энэ блогт сэтгэгдэл бичээгүй уджээ ххэ Миний хамгийн сэтгэлд хүрсэн өгүүллэгүүдийн минь нэг хориотой гудамж байсан.Хэдий би эхнээс эь уншаагүй ч гэсэн цаг ямагт цуг байж сэтгэл догдлол баяр байсалын уур бухимдал нулимс минь шингэсэн гэж хэлж болно.Чэн толгойгоо дасдаад явууллаа гэсэн хэсгийг уншаад уйлж байснаа би санадаг.Бас тэр бяцхан жаал дүүгээ болон гаёныг авраад өөрөө буудуулдаг хэсэгт ч бас уйлж билээ.Би их өрөвч юм болохоороо Чэн үхээгүй биздээ амьд тэ гээл шүрээ чамаас асууж байсан саяхан юм шиг л санагдаж байна.Гаёныг хулгайлдаг хүмүүсийн дунд хамгийн итгэж найдаж байсанн хүнийг хараад өгүүллэг дотор ороод өөөрөө алчихмаар санагдаж байсан.Тэр үед уур дээд цэгтээ хүрч байсан.Бас грё хэсэг нь гаён согтуу чэнийг ХӨӨЕ ТАЙЧИГЧАА БИ ЧАМТАЙ УГ НЬ ХӨГЖИЛТЭЙ САЙХАН ЗУГААЦААД БАЙЯ ГЭЖ БОДСОН БАЙХГҮЙ ЮУ ДААН Ч МИНИЙ ТОЛГОЙНД ЧЭН, КИМ ЖУНДЭ ГЭДЭГ ХҮНЭЭС ӨӨР ХҮН БОДОГДОХГҮЙ БАЙНА. УГ НЬ БОЛ ЧАМТАЙ ЗУУГААЦААД ГАНЦ БИЕ ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙН ОРОЙГОО САЙХАН БАЙЛГАЯ ГЭЖ БОДОЖ БАЙСАН БОЛОВЧ ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА БАЙХГҮЙ ЮУ ГЭТЭЛ НӨГӨӨ ЧЭН ЧИНЬ ЯАЖ БАЙНА КАЙН ЖИГҮҮРТ ОХИД ХҮҮХЭНТЭЙ ЗУГААЦААД Л АЙМАР ХЭЦҮҮ
    энэ хэсэг миний зүрхэнд хайр гэгч ямар сайхан зүйл болохыг хэлж өгсөн мэт.Өмнө чинь өөр хүн байгаа ч ганцхан хайртай хүнээ л гэх тэр сэтгэл агуу болохыг ойлгосон.За тэр + хэсгүүд бол ч тэгээд л таалагдсоон хэлэх гэхээр санаа зовоод байноо ххэ
    Бас нэг болох наташа анх ямар хөгийн хүүхэн бэ гэж яах гэж амьд үлдээж байгаан гэж бодож байсан гэвч сүүлд бодохнээ дажгүй санагдсан тэрний хэлсэн “ЧЭНИЙГ НАДААС ӨӨР ХЭНЧ АЛАХ ЁСГҮЙ “билүү нэг иимэрхүү утгатай үг нь хамгийн их таалагдсан.Гаён бол хэлэх ч үггүй хүншүү ххэ бүх зүйлс нь таалагдсан чэнийг сайн хүн болгосон чэнийг аав болгосон чэнийг хайрлаж өгсөн бас чэнийг дулаахан хүн болгосон мини бодлоор
    лае хэсэг үэхээр өрөвдөлтэй санагдаж билээ итгэж найдаж хайрлаж байсан хүн нь өөрийг нь алах гэдэг энэ бол үнэхээр том цохилт би түүнийг өрөвдсөн би өөрийгөө утгагүй толгой дотроо орж ирснийг л бичлээ уучлаарай сэтгэлээрэй энийг бичсэн юмшүү

    Liked by 2 people

      *♥◄ Baekee ► ♥* responded:
      Аравдугаар сар 16, 2015 7:24 pm орчимд

      woow uneheer ih setgegdel mederlee mash ih bayrlalaa ❤ adminuud bid oorsdiin bichsen uguullegnii talaar yg l iim neg negendgui tuhain hund hurch chadsan medregdsen zuiliig l medej avahig husdeg ym shu mash ih bayrlalaa 🙂

      Liked by 1 person

    lulu said:
    Аравдугаар сар 17, 2015 4:17 am орчимд

    тэгэхээр үнэхээр сэтгэл хөдөлгөж чадсан гайхалтай өгүүллэг учир өөрт төрсөн сэтгэгдлээ уртаар илэрхийлэе гэж бодлоо. анх энэ өгүүллэгийг уншихад нээх онц санагдаагүй байдаг л сэдэв юм шиг санагдсан гэхдээ эхний хоёр гурван хэсгийг уншаад буруу бодож байснаа ойлгосон. хэсэг болгон дээр үнэхээр үнэхээр сонирхолтой үг хэллэг, сонирхолтой санаанууд, сэтгэл хөдлөгөсөн үйл явдалууд гарч байсан. би бүр юу идэж уухаараа ийм лаг бичдэг байна аа гэж бодож байсан удаатай. яг тэр Гаёоныг тамлаж байгаа хэсэг бас тэр эцэж ядарсан байгааг нь илэрхийлж буй үг хэллэг мөн Чэний уурлаж байгаа тэр сохор хархыг зодож байгаа хэсэг үнэхээр нүдэнд харагдаж сэтгэлд хүрж чадсан. мөн Чэний өнгөрсөн амьдралыг мэдээд ямар ч зүйлийг шууд хараад дүгнэж болохгүй гэдгийг ойлгосон. ямар ч муу зүйлд жоохон ч гэсэн сайн тал бяцхан гэрэл байдаг юм байна гэдгийг… үүнээс илүүтэйгээр хайр гэж ямар агуу зүйл болохыг хайр дурлал л тэр бяцхан гэрлийг тодоос тод гэрэлтүүлж чадах юм байна гэдгийг ойлгосоон. мөн энэ өгүүллэгний бас нэг давуу тал нь дүрийн сонголт байсан. дүр болгон өөрийн гэсэн онцлогтой, тийнхүү зохиолынхоо утга санаанд гайхалтай зохицож байсан. ялангуяа Лэе. Лэеийн хэсэг үнэхээр өрөвдөлтөй байсан, итгэж байсан хүндээ хууртаж, шаналж байгаа нь бас маш сайн эмч гэдэг нь үнэхээр их таалагдсаан. бас хэт нэг талыг барьж болохгүй байх хэдий гайхалтай өгүүллэг боловч дутагдалтай тал байсан тэрийг хэлэх нь зүйн хэрэг болов уу. эхэндээ үнэхээр сонирхолтой адал явдалтай байсан ч сүүл хэсэг лүүгээ жоохон сонин болоод ирсэн. үйл явдалыг хэтэрхий хурдасгасан ч юм у эсвэл хэтэрхий хиймэл ч юм у жоохон жоохон л сонин байсан. гэхдээ төгсгөл нь үгээр хэлэхийн аргагүй гайхалтай аз жаргалтайгаар төгссөн. уншиж байсан өгүүллэгүүдээсээ хамгийн сонирхолтой адал явдалтай өгүүллэгийг хэл гэх юм бол хамгийн түрүүнд таны энэ өгүүллэг орж ирдэг учир сэтгэл хоногшсон өгүүллэгүүдийн маань нэг яах аргагүй мөн юм шүү. эцэст нь энэ өгүүллэгийг уншаад хайр дурлалаас гадна нөгөөтөөгөөр сайн ч бай муу ч бай хүн амжилтанд хүрэхийн тулд их бага хэмжээний саад бэрхшээлийг даван туулдаг гэдгийг тиймээс надад ямарваа нэгэн зүйл тохиолдоход надаас хэцүү амьдралтай надаас хэцүү байдалд байгаа хүмүүс байдаг юм шүү гэдгийг энэ өгүүллэг надад ойлгуулж нэг ёсондоо ямарваа нэгэн зүйлийг даван гарах эрч хүч болж өгдөг. мөн Чэн гэх залууд ухаангуй дурлуулж чадсан гэдгийг хэлэхэд таатай байна. 🙂 ❤ ❤

    Liked by 1 person

      *♥◄ Baekee ► ♥* responded:
      Аравдугаар сар 17, 2015 5:06 am орчимд

      mash ih bayrlalaa 🙂 medeej dutagdaltai tal ih bsn ch gsn uguullegiig min shimten unshij setgegdel bichin demjij bsnd bayrlalaa 🙂 bs minii uguullegig unshaad neg ch gsn ym oilgoj avna gdg uneheer gaihaltai bi uneheer bayrtai bn bayrlalaa 😀

      Таалагдсан

    :;: said:
    Аравдугаар сар 18, 2015 1:26 am орчимд

    Вуав үнэхээр үэнхээр гоё өгүүллэг бна үнэхээр хэлэх үг олдохгүйнэ үгийн баялаггүй болохоор ёхх зүгээр л гайхамшиг анх удаа ийм гоё өгүүллэг унгиж бна өмнө нь уншиж бсан бүх өгүүллэгээс хамгын шилдэг нь бүх хэсгийг нь нэг доор уншчлаа :p үнэхэээр 2 гшё өгүүллэг бна цаашид ч гсн олон 2 өгүүллэг бичиж бгаарай АМЖИЛТ

    Liked by 1 person

    Anirgui said:
    Арван нэгдүгээр сар 19, 2015 3:25 pm орчимд

    Wooooow gaihaltai. Oguulleg buriin chin door setgegdel bichij chadsangvi ee daraaginh ni hesegt yaj bgaa bol gj shimtseer bgaad kkk. Amjilt hvsyaa vneheer goy oguulleg bna.

    Liked by 1 person

    Нарангоо said:
    Нэгдүгээр сар 7, 2016 11:49 am орчимд

    Yoooy adminaa yaaj iim bj boloh ymvee ta neeree best ni shuu iim sondirholtoi uguulleg bichih gej haanaas iim ih uhaan sannaa gardag ymbee mnii unshij baisnaas hamgiin bestuudiin best fanfic yaah argagui mun shuu yooy bishirch amidaryaaa thuu ene blogoos unshsan anhnii uguulleg gehdee l shuud medregdej bn yooy :’)) bur beeest yooy heleh ug oldohguine eeeeeeee aaaaa bishiryaa shuten bishregch imnida :))

    Liked by 1 person

Сэтгэгдэл бичих