Марила… (Oneshot)

Posted on

20393_409445929258182_7699550957568760118_n

hi all 😀 Baekee нь байна өө өнөөдөр нэг oneshot-той ирлээ манай дүүгийн бичсэн 1шот байгаа юм аа уншаад урам хайрлаарай 😉 таалагдана гэж бодож байна.

                                                 ~Зохиолч: Шүрэнбагана 😀 ~

😀

…..:ЭЭЖЭЭ ТЭНД ЧӨТГӨР ЯВЖ БАЙНА
……:алив миний охин нааш ир наад муу юмнаасаа хол бай
…….:яанаа алмас явж байна зугтаарай
…….:алив миний хүү наад юу нь мэдэгдэхгүй юмнаасаа хурдан холд
Энэ зэргээр хүмүүсийг айлгаж явсаар би гэдэг хүн гэртээ орж ирлээ.Гэртээ орж ирэв үү үгүй юу шууд газар унан уйллаа
Яагаад мэдээ орсон цагаасаа хойш энэ үгнүүдийг сонсох бүр дээ уйлдаг юм бол?
Яагаад бусад хүмүүс биш ганцхан би ийм юм бол?
Яагаад нулимс аяган дотроо байхдаа халуун байдаг атлаа урсахдаа хүйтэн байдаг юм бол?
Яагаад би нэг өдөр ч амар тайван бусад шиг байж болдоггүй юм бол?
Би яг юу юм бэ?
Би хүн биш
Гэхдээ бас чөтгөр шулам эсвэл харь гаригийнх биш
Намайг Марила гэдэг.Би одоо 22 настай.Би хорвоо дээр ганцаараа надад найз нөхөд, гэр бүл ядаж хараад таних хүн ч байхгүй.Анхнаасаа л байгаагүй надад одоо амьдар ч байгаа байрнаас өөр хэн ч юу ч байгаагүй.Би хүн биш би ч өөрийнхөө юу вэ гэдгийг мэддэггүй юм. Миний үс цав цагаан өнгөтэй энэ ч яах вэ дээ цагаан өнгийн үс одоо үед энгийн л зүйл болсон гэхдээ хамгийн сонирхолтой зүйл нь миний үсэнд ямар ч будаг ордоггүй хэдэн сав будгаар будсан ч нэг ширхэг үсэнд нь ч ордоггүй зүгээр л урсаад гарчихдаг.Бас их урт.Миний нүд уул нь өнгө нь энгийн л дээ энгийн л нэг хар нүд гэхдээ 2нүд маань 2лаа яг голоороо зүсчихсэн юм шиг улаан зураастай энэ л хамгийн аймаар харагдуулдаг нь.Бас миний уруул дээд тал нь ягаан доод тал нь час улаан эвгүй л дээ.Миний бүсэлхийн дээр дундаж хэмжээтэй бөөрөнхий шивээс шиг зүйл бий тэр дотор амьдралын газрын зураг байдаг.Марила гэдэг бол амьдралын эзэн гэсэн үг анх миний өлгийн дээр энэ нэр байсан би яаж гэдгээ мэдэхгүй ч энэ нэрийнхээ утгыг мэддэг гэхдээ хаанахын нэр болохыг мэдэхгүй.Бас миний хөл гарны хумс шилэн яг л хиймэл юм шиг мөн л будаг тогтдоггүй.Миний арьс хүнийх шиг биш энгийн арьснаас арай өөр гадаа гарахаар гэрэлтдэг харанхуйд фосвортдог.Мөн би юм иддэггүй тийм ч болохоор өдий том болтлоо амьдарсан хэрэг би өөрийгөө хүнээс төрөөгүй байх гэж боддог.Би ийм л хүн тийм болохоор л хүмүүс надаас айж зугтдаг.
Сэтгэлээ онгойтол уйлсны эцэст тайвширч унтахаар хэвтлээ нүд анихад нөгөө хүмүүсийн айсан зэвүүцсэн харц харагдана унтаж чадахгүй байсан болохоор босон зочдын өрөөнд орон буйдан дээр суулаа.
Хэсэг хугацааны дараа
Дин дон “гэнт хаалганы хонх дуугарлаа анх удаал манай хаалганы хонх дуугарч байна”
Анх удаа энэ чимээг сонсож байгаа болохоор бага зэрэг сандарч мөн хаалганы цаана байгаа хүн надаас айсан даа зугтах байхдаа гэж бодон итгэл муутайхан хаалга онгойлготол нэгэн царайлаг залуу зогсож байлаа

10806455_751608918222342_1659231256482799304_n
Залуу:аан сайн байна уу? Би танай хажуу талд нүүж ирж байгаа юм л даа тэгсэн харин хүн нь гэртээ байдаггүй жоохон хүлээх хэрэгтэй болчихлоо орц хүйтэн байна дээрээс нь энэ давхарт танайхаас өөр айл байдаггүй түр орж болох уу?
Би бараг уйллаа анх удаа л хэн нэгэн над руу айж зэвүүцсэн биш энгийн харцаар харж байна үнэхээр сайхан байна
Би:мэдээж ор л доо
Залуу:баярлалаа “орох” аахх гадаа ч хүйтэн байна шүү хэзээ нэг дулаарах юм бол доо “хувцсаа өлгөх”
Би:харин тийм ээ
Зочны өрөөнд
Би:сууж байгаарай
Залуу:за
Би ч гал тогоондоо орон кофе чаналаа энэ зүйлийг ингэж нэг хэрэглэх гэж
Би:май кофе уу их даар ч байгаа байх
Залуу:баярлалаа”уух” би кофенд их дуртай энэ үнэхээр гоё амттай юм
Би:”инээх”
Залуу:Намайг Минсок гэдэг харин танийг?
Би:Марила
Минсок:хөөх их содон нэртэй юмаа би өмнө нь ийм нэр сонсож байгаагүй юм байна хаанахын нэр вэ?
Би:би ч өөрөө мэддэггүй юм өө
Минсок:ммн чи ганцаараа байдаг юм уу?
Би:тийм ээ анх төрсөн цагаасаа л
Минсок:ваав их сонирхолтой амьдралтай юмаа “утас дуугарах” өө нөгөө хүмүүс ирчихсэн юм шиг байна би ингээд гарлаа тэгж байгаад чи манайд орж ирээрэй кофегоор дайлна
Би:тэгээрэй “инээх”
Минсок:бас хүссэн үедээ орж гарч байгаарай за баяртай
Би:баяртай
Минсок инээгээд гарлаа……… үнэхээр царайлаг юмаа

Өнөөдөр үнэхээр сайхан өдөр байлаа төрсөн цагаасаа хойш анх удаал хүнтэй танилцаж үг сольж үзлээ хамгийн гол нь тэр надаас айсангүй шүү дээ харин ч бүр инээсэн сайхан байна 😀
Маргааш нь:
Өглөө сурсан зангаараа 6 болгож босоод усанд орлоо гарч ирээд хийх юм байхгүй буйдан дээрээ суун хана ширтлээ
Хэр удаан ингэж суусан юм бүү мэд хаалганы хонх дуугарах дуугаар ухаан орон үүд рүү дөхлөө хаалгаа онгойлготол Минсок нөгөө л нэг дулаахан инээмсэглээрэй инээн зогсож байлаа
Би:сайн уу ор л доо
Минсок:сайн сайн уу? Зүгээр дээ харин би чамайг урих гээд “инээх”
Би:аан нээрээ тийм
Бид 2 хамт гэрт нь орлоо мөн л айлд орж байгаа анхны тохиолдол минь
Минсокынх их цэвэрхэн саруулхан сайхан айл байна өчигдөрхөн ирсэн гэхэд их сайн тохижуулсан байна шүү шуурхай юмаа
Минсок:май кофе уу
Би:аан за
Би амьдрал даа уух идэх юманд дөхөж үзээгүй шдээ гэхдээ бас хүн сэтгэл гаргаж байхад үгүй гэлтэй нь биш хүчээр шахуу нэг балгалаа гэтэл О.О үнэхээр амттай юм би юм ууж чаддаг юм байна
Би:чи өөрөө чанасан юм уу?
Минсок:тийм ээ би кофенд их дуртай
Би:ммн үнэхээр амттай юм аа
Уугаад л байсан уугаад л байсан бараг 5 6 аягийг уусан байхаа
Минсок:”шоолонгуй инээх” чи кофенд үнэхээр дуртай юмаа
Би:ххэ чиний чанасан кофе амттай болохоор л… уг нь би бараг юм уудаггүй л дээ
Минсок:тэгвэл хэзээ ч хамаагүй кофе уумаар болсон үедээ хэлж байгаарай би дуртайяа чанаж өгье
Би:тэгнээ баярлалаа
Минсок:чи өдөр илүү хөөрхөн харагдах юмаа
Би:айн
Минсок:гэрэлтээд л
Би:аан харин миний арьс наранд гэрэлтээд байдаг юм аймаар байгаа биз “сулхан инээх”
Минсок:үгүй харин ч гоё харагдаж байна
Энэ өдрөөс хойш бид 2 бие биенийхээ гэрээр орж гардаг болсон за бараг хамт амьдарч байгаа гээд хэлэхэд буруутахгүй бас би өөрийнхөө тухай бүх зүйлийг Минсокт хэлсэн тэр тийм ч том зүйлээр хүлээж аваагүй ээ бас гайхаа ч үгүй надад үнэхээр сайхан байсан яг тэр үед Минсокыг надаас зугтах байх гэж бодсон гэтэл тэр тэгээгүй харин ч энгийнээр хүлээж авсан тэр үед би ямар их аз жаргалтай байсан гээч бас би одоо юм идэж ууж чадаж байгаа гэхдээ зөвхөн Минсокын чанасан кофе хийсэн хоолыг л идэж чаддаг бусад зүйлсийг чаддаггүй бид 2 тэгж таарсан одоо ингэж сайн зохицож байгаа нь хувь тавилан ч юм шиг
Минсок:хоол болчихлоо гараа угаагаад ир
Би:за
Хоолны ширээний ард:
Би:ммн амттай байна өдөр чамайг хүлээгээд юу ч идээгүй турж үхэх гэж байна шдээ
Минсок:чи өлсдөг юм уу?
Би:чиний хоолыг иддэг болсон цагаас л өлсөөд байдаг болчихсон
Минсок:тэгвэл би өглөө ахиухан хоол хийгээд тавьж байя
Би:ммн тэгсэн нь дээр 😀
Минсок:нээрээ одоо манай найзууд ирнэ танилцаарай их хөгжилтэй хүүхдүүд байгаа
Би:чамд бас найз байдаг байсан юм уу?
Минсок:байлгүй дээ 11н хүн байна шүү дээ цаана чинь
Би:пөөх гоё юмаа надад чамаас өөр хэн ч байхгүй
Минсок:тэд чиний ч гэсэн найз болно оо их сайхан нөхөрлөдөг хүүхдүүд
Би:ээ мэдкү намайг хараад айгаад зугтчих юм бол яахын болж байна би зүгээр гэртээ байж байя
Минсок:зүгээрээ тэд тийм хүмүүс биш
Би:би нэг л итгэлгүй ……….
Хонх дуугарч хаалганы цаана бүдүүн бүдүүн хоолойнууд сонсогдоно
Минсок:ирчихлээ наана аа сууж бай би хаалга онгойлгоод ирье
Би:э..эээ Минсок”тэр босоод явчихлаа ойрын хэд хоног Минсокоос өөр хүн хараагүй чөтгөр шулам гэсэн үг сонсоогүй сайхан байсан юмсан өнөөдөр дахиад л уйлах бололтой”
……..:ёох танайд ирэх гэж шалаар нэг юм боллоо шдээ үхсэн ээ хийж ийм хачин газар байр авдаг байна би чамайг ерөөсөө ч ойлгохгүй байна
Минсок:харин ч хотын дуу чимээ тоос шорооноос хол сайхан газар
……:ах угийн шороо тоос байхгүй бол саран дээр ч амьдарч чадах хүн
……:тэр яах вэ турж үхлээ хоол
Минсок:гал тогоонд байгаа ороод ид
………..:тийм ээ та шүү
……..:Минсокоо энэ хэн бэ “над руу заах”
Минсок:аан манай хөрш
Би:сайн байцгаан уу? “бөхийх”
Бүгд:сайн сайн байна уу?
………:хөөх чиний нүд, орчин үед ийм линз гарчихсан юм уу? ямар зэвүүн харагддаг юм бэ хаанаас авсан юм би бас авмаар байна
Би:аан энэ линз биш ээ төрөлхийн ийм
……….:ваав гайхалтай
…….:ёо тэр хүн амьтны нүд хамар яах вэ хоол……..Бэкхён хён хаалганаас холд л доо яг хаалга таглаад олон юм яриад байх юм
Бэк:өө бүр тэгсэн чинь холдмооргүй санагдчихлаа “хаалга алдлах”
……..:ёо та ямар зөрүүд юм бэ
Бэк:”сонсоогүй царай”бас наад уруул чинь чи ч гайхалтай өвөрмөц төрхтэй хүн юмаа
……:Бэк холдоо наад Тао чинь бүр яг хялайж уналаа
Тао:ахаа гуйж байна холдоод өгөөч “чин сэтгэлээсээ гуйсан царай”
Бэк:зза дараа ийм юм ярих юм бол холдохгүй шүү “хаалганаас холдох”
Тао:за…..хоол хоол
……:яахаараа ийм өлсгөлөн болчихдог байна аа
Минсок:танилц эд нар бол миний үй зайгүй найзууд Лэе Лухан Тао Бэкхён Чанёол Чэн Сухо Сэхүн Кай Крис Кёнсүү
Минсок:харин энэ миний саяхан танилцсан ч их дотно найз минь Марила
Бэк:хөөх Марила ийм нэр байдаг юм уу ямар утгатай юм
Би:Амьдралын эзэн гэсэн үг
Ёол:ваав гоё утгатай юмаа
Ингээд оройжин гэдэс ээ өвдтөл инээлээ Бэкхён Чанёол чимээгүй зүгээр байна гэдэг үгс урын сангаас нь гээгдэх нь битгий хэл анхнаасаа ч байгаагүй байхаа 9цаг чалчиж энд тэндгүй үсэрч цовхчлоо сүүлдээ би өмнөөс нь ядарлаа шд
Сухо:одоо та хоёр жоохон зүгээр бай хангалттай үймүүллээ яг л 5настай 40 50-иад хөвгүүд байгаа юм шиг л байх юм хоёулхнаа байж яаж ингэж их дуу чимээтэй байдаг байна -_-
Бэк:аан энэ ер нь бол хувийн авьяас л даа мэргэжлийн хүн л хийх ажил та нар дуурайж болохгүй шүү энэ зөвхөн мэргэжлийн хүмүүсийн хийдэг ажил
Бүгд /надаас бусад нь/:хнн тэнэгтээч
Энэ мэтчилэн хөгжилдсөөр залуус бүгд Минсокынд хонохоор болж би гэдэг хүн ганцаараа гэртээ орлоо гэртээ орж ирээд л шууд орлуугаа явлаа орондоо хагас дутуу ороол нам
Маргааш нь:
зургаад босдогоороо босоод хийдэг юмаа хийчхээд хогоо асгах гээд гартал гадаа Лэе зогсож байлаа
Би:сайхан амарсан уу? ийм эрт энд юу хийж байгаа юм?
Лэе:өө сайхан амарлаа жоохон агаар амьсгалдаг юм билүү гээд зогсож байна Минсокын сонгосон газар болохоор яахын аргагүй сайхан агаартай юмаа
Би:тийм шүү сайхан газар
Лэе:Минсок та 2 үерхэж байгаа тийм биз дээ “жуумалзах”
Би:ү.гүй ээ яагаад тэгж бодсон юм?
Лэе:зүгээр л их дотно харагдаад л
Би:аан намайг хамгийн анх хүн гэж харсан болохоор л би их сайн байдаг юм харин Минсок бол угийн л сайхан сэтгэлтэй болохоор хүн бүртэй л сайхан харьцдаг тэгээд л их дотно харагдсан байх
Лэе:Минсок сэтгэл сайтай нь ч сайтай л даа гэхдээ эмэгтэй хүнтэй ийм дотно байхыг нь харж байгаагүй юм байна “инээх” за за би орлоо чи ч гэсэн хурдан ор гадаа сэрүүхэн байна
Яг энэ мөчид надад нэг бодол орж ирлээ магадгүй би Минсокд сайн болсон байх
Хэд хоногийн дараа
Би:үгүй энэ киног үзье л дээ
Минсок:за за тэгье даа
Би:энэ үнэхээр гоё кино би яг 8дахь удаагаа үзэж байна
Минсок:юу нь тийм их таалагддаг гэж
Би:би яг энэ кино дээр гардаг шиг хайрыг үргэлж мөрөөддөг яг ийм аз жаргалтай хайрыг гэвч би хэзээ ч ийм хайртай учрахгүй байх царайнаас минь болоод хүмүүс намайг……….О.О
Минсок намайг үнсчихлээ дэндүү гэнэтийн болохоор гайхах сандрах зэрэгцэж зүрх минь хурдан цохилно саяхан бодогдож байсан бүх муухай бодлууд минь ор мөргүй алга болж яг одоо зүгээр л уруулд минь хүрэх энэ зөөлхөн уруулыг мэдэрч зөвхөн энэ хүний тухай л бодмоор байна
Минсок зөөлөн холдоод:амлаж байна энэ эмэгтэйгээс илүү аз жаргалтай байлгана гэж өмнө нь хэний ч мэдэрч байгаагүй тийм сайхан хайрыг би чамдаа мэдрүүлэх болно Марила би чамд сайн юм шиг байна
Би:”нулимс урсах” юу? 0.О ……………..би ч гэсэн с-сайн байх “гэтэл тэр намайг тэврлээ”
3жилийн дараа
Би:болчихлоо
Минсок:зүгээр байхдаа ч хөөрхөн байж заавал ингэж гоёх…….”үг таслах”
Би:эмэгтэй хүнд ийм юм байх шдээ явъя
Гадаа
Би:өнөөдөр гадаа үнэхээр гоё байна тийм ээ
Минсок:ммн сайхан байна
Би:хайраа тэр зайрмагаас аваад өг”муурын нүд”
Минсок:ханиадтай байж зайрмагаар яах гээд байгаа юм
Би:гуйж байна тэгээд байвал уйллаа шүү найз охин чинь гудамжинд уйлах гээд байхад ямар нэгэн юм бодогдохгүй байна уу?
Минсок:за яах уу ганц л удаа шүү дараа дахиж ийм юм байхгүй
Би:за ойлголоо хайртай шүү “хацар дээр нь үнсэх”
Анх Минсоктой уулзсан цагаас хойш би өөрийгөө хэн бэ? юу вэ? гэж бодох оо больсон дэлхий дээр олон мянган тайлагдашгүй нууцууд байдаг шүү дээ би тэр нууцуудын нэг байх.

                                                                 ~Зохиолч: Шүрэнбагана 😀 ~

35 thoughts on “Марила… (Oneshot)

    Г.Монголжин said:
    8 сар 26, 2015 7:19 am орчимд

    nia2 yasnj huurhun iin huniig gadnahaar ni dugnej bolohgushuuddee goy bolson bnoo ^_^

    Liked by 1 person

    Maniaclady said:
    8 сар 26, 2015 7:22 am орчимд

    ёүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүүё миний бяцхан баозияааа саранхэ :3

    Liked by 1 person

    Panda said:
    8 сар 26, 2015 8:28 am орчимд

    Вуаа гоё болжээ
    Марила шиг өвөрмөц төрхтэй болчхимсан :>

    Liked by 1 person

    jerry said:
    8 сар 26, 2015 8:37 am орчимд

    Аймар том LIKE

    Liked by 1 person

    Chanyeol said:
    8 сар 26, 2015 10:45 am орчимд

    Uneher uwutmuts boljee mash ih taalagdlaa amjilt

    Liked by 1 person

    lovesui said:
    8 сар 26, 2015 11:14 am орчимд

    Hoo gaihaltai bayr hurgiii goe boljeee argaguil mini hairiin duu mon bndaaaa ger buleerei avyastai gedeg ni hoorhon shdeee :3

    Liked by 1 person

    Lu Byun Hannah said:
    8 сар 26, 2015 11:28 am орчимд

    Yasan xoopxin be?? 😀 bayplalaa Шүрэнбагана хадагтай 🙂 bi xuwidaa xaip gedeg xen negnig busdaas ontsgoi bolgoj xapaxig xeldeg ym bolowu gej boddog.Magadgui bi Baekhyunig busdas oopoop xapj yu ch xiisen egduutei tsapailag bolgoj xapdg ni tuund xaiptai bolsnix ym bolow uu? :p
    Dapaa dazin zondo olon oneshots bup manyshots bichij bidend bapina gej naidaj bn.Amjilt
    Hundetgeaen:Unench unshigch Byun Hannah

    Liked by 1 person

    mira^^ said:
    8 сар 26, 2015 12:39 pm орчимд

    Yun hoorhonin^^ goy sana goy oguulleg bn amjilt2

    Liked by 1 person

    Jena said:
    8 сар 26, 2015 1:29 pm орчимд

    Uaaa zondoo goy bolson bna shde awiyastai yum a

    Liked by 1 person

    Monkhbileg Dashlodoi said:
    8 сар 26, 2015 3:18 pm орчимд
    melody said:
    8 сар 26, 2015 5:47 pm орчимд

    Wooo uneheer goy oguulleg bljee ^^ avyas bna ntr xxe

    Liked by 1 person

    Sojin said:
    8 сар 27, 2015 7:43 am орчимд

    Wooh goy boljee. Gehdee neg sonirholtoi zuil ni marila yg yu yum boloo? Gedeg l sonin bna . Amjilt goy bolson bna.

    Liked by 1 person

    bubu said:
    8 сар 27, 2015 2:44 pm орчимд

    Waaa goy boljee 💖 💖 💖

    Liked by 1 person

    Нанами ^•^ said:
    8 сар 27, 2015 3:34 pm орчимд

    Иоооои ❤ тнай дүү чнь авяьсыг чнь өбс дуурайцан бн шдээ гоё болжээ бичээд бгаараи уншаал бхаар сн бичсэн бн мундаг ❤ (y)

    Liked by 1 person

    나미 said:
    8 сар 28, 2015 4:23 am орчимд

    Huurhun blson bn tsaashdaa ch zunduu bcherei amjilt

    Liked by 1 person

    byun baekhyun said:
    8 сар 29, 2015 4:01 pm орчимд

    Хөөрхөн юм бэ??? Ёстой хөөрхөн болж аргагүй Baekee админы дүү мөн дөө. Ер нь чи эгчдээ хэлж байгаад энэ блогт админаар оруул яасын 😀 baekee админаа нэг бодолцож үзнэ байгаа 😀 АМЖИЛТ ШҮРЭНБАГАНА УЛАМ ИЛҮҮ ХИЧЭЭГЭЭРЭЙ 😀 ЧАМАЙГ БАЙНГА ДЭМЖИХ БОЛНО ОО

    Liked by 1 person

    Byun beakhyun said:
    8 сар 30, 2015 6:53 am орчимд

    Өөө яадаг хүүхэд вэ??? Эгчийн дүү ичих хэрэггүй ээ. эгчийн дүү энэ олон эерэг сэтгэгдлүүдийг харж байгаа биз дээ. Тийм болохоор үргэлжлүүлээд бичихийг хичээгээрэй. Чамд авъяас байна. Юунд нь ичхэв. ЗОРИГТОЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ЗОРИГТОЙ ШИЙДВЭР ГАРГАЖ БАЙЖ АМЬДРАЛ ИЛҮҮ АМТТАЙ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ. (би өөрөө тэгж бодож явдаг болохоор л ) 😀 😀 😀 хэрвээ цаашдаа өгүүллэгээ оруулахаар болвол эгч нь чиний үнэнч уншигч байх болно. 😀 😀 😀

    Liked by 1 person

Сэтгэгдэл бичих